Naszym klientem jest wiodący dostawca profesjonalnych rozwiązań dla budownictwa opartych na gipsie. Firma zatrudnia ponad 4.200 pracowników w 14 krajach, gdzie posiada 36 zakładów produkcyjnych. Jako lider na rynku systemów suchej zabudowy w Europie, firma dynamicznie rozwija się również w Polsce. Do Działu Marketingu poszukujemy na 1,5 roczne zastępstwo, z możliwością stałego zatrudnienia, osoby na stanowisko:
Kilkuletnie doświadczenie w digital marketingu, znajomość najnowszych technologii
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Raportując bezpośrednio do Dyrektora Marketingu, osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii i koordynację cyfrowych kampanii marketingowych, które rozszerzą nowe kanały, takie jak: social media, wyszukiwarki wraz z ich optymalizacją, strony internetowe, serwis mobilny, czy materiały wideo. Będzie również odpowiadać za przygotowywanie treści dla agencji PR oraz ogłoszeń reklamowych i artykułów dla portali branżowych, folderów i ulotek. Zadaniem Digital Communication Managera będzie generowanie nowych pomysłów dotyczących budowy świadomości marki i wzrostu jej wartości we wszystkich grupach docelowych. Będzie współpracować z działem handlowym w zakresie projektów marketingowych i komunikacyjnych wspierających cele sprzedaży. Ponadto będzie nadzorować budżety wszelkiego rodzaju kampanii marketingowych ATL i BTL oraz przygotowywać analizy i raporty dotyczące ich skuteczności w odniesieniu zarówno do partnerów B2B, jak i konkurencji.
Poszukujemy osoby z kilkuletnim doświadczeniem biznesowym w marketingu online, dobrą znajomością cyfrowych kanałów marketingowych i najnowszych technologii. Konieczna jest wiedza i znajomość rynku mediów, procesów druku oraz praktyka w pisaniu brief’ów kreatywnych i zarządzania eventami. Niezbędne jest rozumienie celów sprzedażowych, dobre umiejętności komunikacyjne oraz samodzielność i doskonała organizacja pracy. Wymagane jest wyższe wykształcenie i bardzo dobra znajomość języka angielskiego.