- Masz min. 2 lata doświadczenia we wdrażaniu i konfiguracji Google Analytics i Google Tag Managera.
- Znasz struktury data layer, posiadasz umiejętność sugerowania nowych elementów na podstawie potrzeb biznesowych.
- Masz umiejętność wizualizacji danych (Google Looker Studio, Power BI będzie dodatkowym atutem).
- Posiadasz wiedzę z zakresu HTML, CSS i JavaScript potrzebną do skutecznej pracy w Google Tag Manager.
- Znasz przynajmniej podstaw SQL i pracy w środowisku BigQuery.
- Rozumiesz podstawy digital marketingu i specyfiki poszczególnych kanałów pozyskiwania ruchu.
- Jesteś osobą samodzielną z wysokim poziomem odpowiedzialności - bardzo cenimy sobie dane słowo.
- Komunikujesz się w języku angielskim.
Poszukujemy osoby z min. 2-letnim doświadczeniem we wdrażaniu i konfiguracji narzędzi Google oraz pracy z danymi, przez co rozumiemy umiejętność trafnego wyciągania wniosków i przygotowywania rekomendacji biznesowych. Jeśli masz mniejsze doświadczenie i nie wiesz, czy sobie poradzisz, nie wahaj się skontaktować - pomożemy Ci rozwinąć skrzydła.
- Mapowanie celów biznesowych organizacji i poszczególnych zespołów
- Rozwój i utrzymanie środowiska narzędzi analitycznych w ekosystemie Google Analytics 360
- Praca nad migracją z Universal Analytics do Google Analytics 4
- Zarządzanie skryptami w Google Tag Manager
- Wizualizacja danych w Google Looker Studio
- Analiza lejka sprzedażowego
- Rekomendowanie działań optymalizacyjnych
- Przygotowywanie wymagań do stworzenia warstwy danych (data layer) dla nowych procesów
- Optymalizacja współczynnika konwersji
- Bieżąca komunikacja z innymi zespołami (sprzedaż, marketing, development)
- umowa o pracę,
- oferta socjalna,
- ubezpieczenie grupowe,
- pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia).
- praca zdalna 2/3 dni w tygodniu,
- wewnętrzny rynek pracy.
- prywatna opieka medyczna,
- karta sportowa,
- programy prozdrowotne.
- kultura feedbacku,
- premie finansowe,
- nagrody za efekty pracy.
- telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
- zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
- ergonomiczne biuro.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.