Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Back office specialist with Italian and English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Pracownik help desk Gdańsk
Desktop Support Technician [rekrutacja online]

Desktop Support Technician [rekrutacja online]

QLOC S.A.
Gdańsk
praca stacjonarna
rekrutacja online
1659 dni temu

W QLOC od lat pomagamy twórcom i wydawcom gier. Dbamy o to, żeby powierzone nam zadania były wykonane jak najlepiej i na czas. Dzięki temu nasi partnerzy mogą skupić się na dostarczaniu graczom wyjątkowych przeżyć.

 

Jesteśmy znani na świecie z wysokiej klasy portów gier wideo, ale specjalizujemy się nie tylko w tej dziedzinie. QLOC to więcej niż zespół wybitnych programistów. Nasza ekipa składa się z ponad 350 osób, które świetnie znają się na developmencie, testowaniu i lokalizowaniu gier. Zapewniamy naszym klientom również testy funkcjonalne, lokalizacyjne, testy kompatybilności i certyfikacyjne. Tłumaczymy gry na ponad 30 języków. Oferujemy usługi z zakresu co-developmentu oraz remasteringu. Hall of fame? Dragon's Dogma: Dark Arisen (port PC, PS4, XB1, Switch), seria Devil May Cry (port XB1 i PS4), Resident Evil 4 i 6 (port PC), RiME (port PC i XB1), Dark Souls Remastered (PC, XB1, PS4), Hitman (co-dev), Tales of Vesperia: Definitive Edition (remaster PC, PS4, XB1, Switch), Hellblade: Senua's Sacrifice (port Switch), Mortal Kombat 11 (port PC) – i wiele, wiele innych.

 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Desktop Support Technician [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Gdańsk
 
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:
  • Udzielanie wsparcia technicznego zespołowi QLOC.
  • Diagnostykę i rozwiązywanie problemów dotyczących sprzętu (komputerów, laptopów, drukarek wielofunkcyjnych etc.) i oprogramowania.
  • Zarządzanie kontami użytkowników w Active Directory.
  • Zarządzanie sprzętem (m.in. komputerami, drukarkami, narzędziami sieciowymi) i oprogramowaniem (instalacja, rozwiązywanie problemów).
  • Zarządzanie środkami trwałymi IT oraz licencjami oprogramowania.
  • Zarządzanie systemem monitoringu.
  • Zarządzanie systemem kontroli dostępu (kart dostępowych).
  • Ścisłą współpracę z administratorami IT i działami DEV oraz QA.
WYMAGANIA:
  • Bardzo dobra znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego.
  • Bardzo dobra znajomość konfiguracji systemów operacyjnych Microsoft.
  • Znajomość pracy w środowisku domenowym.
  • Przynajmniej podstawowa znajomość języka angielskiego.
MILE WIDZIANE:
  • Wyższe wykształcenie (lub w trakcie) na kierunku Technologii Informacyjnej lub podobnym.
  • Znajomość systemów kontroli wersji (m.in. SVN, Perforce, Git).
  • Znajomość oprogramowania deweloperskiego (Visual Studio, XDK, SDK).
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office (w tym Office 365).
  • Podstawowa znajomość obsługi programu Excel (proste funkcje, tabele przestawne, sortowanie i filtrowanie wyników).
OFERUJEMY:
  • Umowę o pracę na pełen etat lub kontrakt B2B.
  • Pracę zmianową w godzinach 7-23 (do uzgodnienia).
  • Codzienny kontakt z najnowszymi technologiami i najwyższej klasy sprzętem komputerowym.
  • Możliwość poszerzenia swoich kwalifikacji poprzez zdobycie oficjalnych certyfikatów firmy Microsoft.
  • Współfinansowanie pakietu Multisport z dostępem do najlepszych obiektów sportowych, po okresie próbnym.
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Enel-Med, po okresie próbnym.
  • Miejsce pracy w nowoczesnym biurowcu z przepiękną panoramą miasta (widok na morze z 13. piętra).
  • Smaczną kawę, świeże soki, owoce i warzywa w biurze.
  • Lekcje języka angielskiego lub japońskiego.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Back office specialist with Italian and English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...