specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
6 dni
Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
specjalista mid / junior / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Poszukujemy doświadczonego i samodzielnego Technika Informatyka, który dołączy do naszego zespołu. Kandydat będzie odpowiedzialny za przygotowanie komputerów z odpowiednim oprogramowaniem, tworzenie oraz wprowadzanie zmian w dokumentacjach, a także będzie posiadał podstawową wiedzę w...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
1 dni
(UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
1 dni
How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: komunikację z klientem wewnętrznym i dostawcami; wytwarzanie dokumentacji; opracowanie pism, regulaminów, procedur, umów; planowanie ogólnego przebiegu małych i średnich projektów; zbieranie informacji, pomoc pracownikom; negocjacje warunków z dostawcami;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Your responsibilities Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
YOUR ROLE Key User - The person employed in this position will be the first line of support for the users of the warehouse system. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Proposing, reviewing and implementing changes in the configuration of the IT system and maintaining the continuity of the system's operation,...
Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
FEEL THE THRILL OF CREATIVE EFFORT AND ACHIEVE THE IMPOSSIBLE
Alpha Technologies specializes in the IT recruitment of top quality specialists needed for all levels of organization. We are American company based in Wrocław.
Desktop Support Analyst
Location: Wrocław
A Level 2 Desktop Support Analyst is responsible for supporting users in multiple locations. This critical role is to provide technical expertise, remote and localized technical fault resolution to users. To proactively identify and resolve issues through the use of a ticketing tool and assist users on the use of advanced features of Office and other software.
Responsibilities and key tasks:
Remote investigation, resolution and escalation of all Incidents affecting the users' desktop
Ability to diagnose and resolve software issues
Liaise with third-level support groups when additional support/advice/escalation is required
Support the management of Major Incidents
Work closely with Global Service Desks to continuously improve/promote L1 resolution
Support all ITIL processes, in particular the Incident and Problem processes
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
6 dni
Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
specjalista mid / junior / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Poszukujemy doświadczonego i samodzielnego Technika Informatyka, który dołączy do naszego zespołu. Kandydat będzie odpowiedzialny za przygotowanie komputerów z odpowiednim oprogramowaniem, tworzenie oraz wprowadzanie zmian w dokumentacjach, a także będzie posiadał podstawową wiedzę w...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
1 dni
(UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
1 dni
How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: komunikację z klientem wewnętrznym i dostawcami; wytwarzanie dokumentacji; opracowanie pism, regulaminów, procedur, umów; planowanie ogólnego przebiegu małych i średnich projektów; zbieranie informacji, pomoc pracownikom; negocjacje warunków z dostawcami;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Your responsibilities Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
YOUR ROLE Key User - The person employed in this position will be the first line of support for the users of the warehouse system. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Proposing, reviewing and implementing changes in the configuration of the IT system and maintaining the continuity of the system's operation,...
Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...