Asseco Data Systems S.A.to przede wszystkim ludzie – specjaliści w swoich dziedzinach i ich rosnące z każdym dniem doświadczenie. Atrakcyjne zawodowe wyzwania i możliwości oraz wsparcie ze strony firmy – to u nas norma. Nie realizujemy projektów prostych i łatwych, dlatego zatrudniamy najlepszych, a rekrutacja nie należy do najłatwiejszych. Ale kiedy już przyjmiemy nowego członka zespołu, dbamy o to, aby był zmotywowany do działania i doceniony za ciężką pracę. Nasi pracownicy nie mają szansy poznać, czym jest stagnacja i nuda w pracy. Przydzielamy ich do różnorodnych projektów, przy których pełnią zróżnicowane role, aby mogli rozwijać swoje kompetencje.
Nie czekaj – już dziś złóż swoją aplikację, chętnie Cię poznamy.
- Analiza i optymalizacja istniejących systemów i rozwiązań pod kątem User Experience
- Wsparcie organizacji w projektowaniu usług (Service Design)
- Wizualizacja procesów i ścieżek użytkowników
- Projektowanie makiet interfejsów aplikacji mobilnych oraz serwisów WWW w oparciu o stworzone ścieżki i badania potrzeb Klientów
- Przeprowadzanie badań użyteczności i testów funkcjonalnych oraz walidowanie przygotowanych propozycji pod kątem ich zgodności z potrzebami Klientów
- Analiza procesów na podstawie danych ilościowych i jakościowych
- Monitorowanie rezultatów projektowanych rozwiązań i ich optymalizacja
- Śledzenie feedbacku użytkowników związanego z rozwijanymi systemami, procesami i aplikacjami
- Śledzenie trendów rynkowych w obszarze UX i Service Design, ale także w obszarze trendów technologicznych i społecznych
- Współpraca z podwykonawcami realizującymi projekty UX dla Certum
- Budowa i zarządzenie zespołem UX w miarę rosnących potrzeb biznesowych Certum
- Doświadczenie podparte samodzielną realizacją co najmniej 3 projektów UX dla systemów klasy Enterprise
- Znajomość metodologii i narzędzi wspierających analizę i projektowanie UX
- Znajomość narzędzi wspierających prototypowanie, makietowanie, wizualizację UI
- Znajomość rekomendacji HIG dla projektowania UX definiowanych przez dostawców technologii mobilnych i webowych
- Znajomość ilościowych i jakościowych metodologii badawczych np., testy A/B, testy użyteczności, wywiady, badania fokusowe
- Znajomość narzędzi wspierających Service Design
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Komunikatywność
- Umiejętność doskonałego organizowania pracy własnej, dokładność i wnikliwość
- Kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań
- Umiejętność pracy w zespole
- Dodatki:
- karta sportowa
- owoce
- fundusz kulturalny
- dofinansowanie wypoczynku
- Rozwój zawodowy:
- szkolenia zawodowe
- kursy dla pracowników
- nauka język angielskiego
- Warunki zatrudnienia:
- umowa o pracę
- narzędzia pracy
- Bezpieczeństwo:
- opieka zdrowotna
- ubezpieczenie grupowe