Mercure - locally inspired hotels with passion for high quality services.
Be an ambassador for the brand and your hotel as a DEPUTY GENERAL MANAGER in Mercure Gdynia Centrum
- You share our PASSION for hospitality with the continuous improvement approach
- You make your expertise GROW and you DARE go further
- You mix cultures, service spirits & people
- You are driven, innovative, creative, in tune with the latest trends;
- 4 year experience as a creative and passionate DM, RDM or HOD with a vision
- Able to work in a diverse environment managing and motivating employees by your example & the let-them-grow approach
- Able to communicate fluently in Polish and English
- Open and outgoing personality
As Deputy General Manager you will be responsible for assisting the General Manager in the comprehensive management of the hotel operational activities in order to make our guests feel absolutely exceptional. You will be a co-leader for your team achieving your common success by making them feel valued.
- An interesting and challenging job
- A competitive remuneration and an attractive bonus system
- A career development opportunity in the worldwide leader AccorHotels network,
- An excellent workplace - the hotel situated in the city center with beautiful sea views.
The hotel’s infrastructure gives great business opportunities (294 rooms, 13 conferences rooms, the Winestone restaurant- distinctive Mercure brand, swimming pool and SPA).
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.