eSky Group to działające na całym świecie Internetowe Biuro Podróży (OTA), oferujące sprzedaż biletów lotniczych, noclegów, pakietów turystycznych i ubezpieczeń, obecnie funkcjonujące na ponad 50 rynkach. Centrala naszej firmy jest zlokalizowana w Katowicach, posiadamy także oddział w Warszawie oraz huby zagraniczne zlokalizowane w Europie (Rumunia i Bułgaria) oraz w Ameryce Południowej (Brazylia). eSky Group jest członkiem grupy agentów International Air Transport Association (IATA).
Obecnie zatrudniamy ponad 600 pracowników w Polsce i za granicą, ekspertów i profesjonalistów w swoich dziedzinach, i równocześnie pełnych pasji podróżników. Dzielimy się naszą wiedzą w firmie, jednocześnie pomagając milionom klientów na całym świecie w planowaniu i organizowaniu kolejnej udanej podróży!
Dołącz do działu Data & Revenue Management gdzie jako Data Scientist będziesz odpowiedzialny za trenowanie i implementację modeli z wykorzystaniem algorytmów uczenia maszynowego. Stań się częścią zespołu, który dba o optymalizację procesu sprzedażowego oraz wpływa na poprawę wyników biznesowych.
- Trenowanie modeli Machine Learningowych na Platformie Google Cloud, których celem będzie m.in. usprawnianie systemów rekomendacyjnych eSky i personalizacja oferty turystycznej
- Współpraca z zespołami deweloperskimi w zakresie implementacji modeli
- Wykorzystywanie modelowania do optymalizacji konwersji, przychodów i innych wskaźników biznesowych
- Wspieranie zespołów odpowiedzialnych za rozwój produktów i marketing poprzez dostarczanie wartościowych wniosków i rekomendacji płynących z analizy danych
- Nieustanna dbałość zarówno o własny rozwój, jak i zapewnienie wsparcia pozostałym członkom zespołu poprzez dzielenie się wiedzą i bycie na bieżąco z najnowszymi technologiami i trendami ML
- Praktycznej umiejętności pracy z relacyjnymi bazami danych SQL (w tym z BigQuery)
- Dobrej znajomości języka Python oraz bibliotek: Pandas, NumPy, Scikit-learn, xgboost, LightGBM
- Zrozumienia zagadnień z zakresu statystyki, machine learning, data science
- Doświadczenia w budowie, wdrażaniu i monitoringu systemów rekomendacyjnych w oparciu o modele ML
- Doświadczenia w pracy w środowisku chmurowym (preferowane Google Cloud)
- Znajomości systemu kontroli wersji GIT
- Sprawnej współpracy zespołowej w ramach pracy hybrydowej, w tym otwartości i umiejętności dzielenia się wiedzą
- Proaktywnej postawy i samodzielności w działaniu
- Dobrej znajomości języka angielskiego
- Gotowości do łączenia homeoffice z okazjonalną pracą w biurze w Katowicach lub Warszawie
- Znajomość biblitek Python do przetwarzania języka naturalnego, obrazów (np. Gensim, nltk, TensorFlow, PyTorch)
- Znajomość systemu operacyjnego Linux
- Znajomość narzędzi PyCharm oraz Jira
- Znajomość AI Platform, Kubeflow, Vertex AI i innych narzędzi z GCP automatyzujących pracę w obszarze ML
- Umiejętność wizualizacji efektów pracy przy wykorzystaniu Jupyter Notebook, DataStudio lub Tableau
- Znajomość procesów MLOps
- Zrozumienie zagadnień jak m.in. EDA, feature engineering, feature selection, deployment model
- Pracę w centrali międzynarodowej firmy będącej liderem w swej branży na rynku polskim i znaczącym graczem na rynku globalnym
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o preferowaną przez Ciebie formę współpracy oraz wynagrodzenie zależne od Twojego doświadczenia oraz wiedzy
- Świetne warunki pracy – możliwość elastycznego łączenia pracy zdalnej z pracą w nowoczesnym biurze z dobrze wyposażona kuchnią, a także miejscem do relaksu, w którym doładujesz baterie grając w piłkarzyki, ping ponga lub na konsoli do gier
- Możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej oraz objęcia siebie i swej rodziny grupowym ubezpieczeniem na życie
- Świetną atmosferę – pracę w przyjaznym i dynamicznym zespole w firmie, w której wszyscy traktujemy się po partnersku i mówimy sobie po imieniu
- Rozwój zawodowy i znaczną autonomię - swoboda kształtowania metodyki pracy i wyboru technologii, udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych, bezpośredni wpływ na kształt wdrażanych rozwiązań, bliska współpraca z biznesem, okazja do nabycia i pogłębienia wiedzy na temat branży turystycznej; realny wpływ na kształt wdrażanych w firmie rozwiązań i uczestnictwo w ambitnych międzynarodowych projektach