Isobar Poland Group powstała w wyniku połączenia spółek posiadających uzupełniające się wzajemnie kompetencje. Łączymy to, co najlepsze: strategiczno – kreatywne podejście Isobaru , technologiczno – consultingowe kompetencje Hypermedia i ideę kampanii social by design, według której pracuje Lubię to. W takim składzie jesteśmy w stanie dostarczać kompleksowe rozwiązania biznesowe dla największych graczy na rynku – zarówno lokalnym jak i globalnym.
Isobar Poland Group współpracuje także z pozostałymi spółkami wchodzącymi w skład naszej sieci Dentsu Aegis Network. W tak zacnym gronie ekspertów możemy śmiało mówić, że digital nie ma przed nami tajemnic. Chcesz przekonać się jakie korzyści płyną z pracy w tak zróżnicowanym środowisku?
Dołącz do nas jako:
Do zespołu Data Science szukamy ambitnej, samodzielnej i otwartej na wyzwania osoby, która chciałaby rozwijać swoje kompetencje i zdobywać doświadczenie w obszarze analityki BD / Data Science ze szczególnym naciskiem na wykorzystanie algorytmów uczących się.
- Pracujemy w obszarze analityki mediów cyfrowych i klasycznych.
- Budujemy modele predykcyjne na danych online oraz ekonometryczne.
- Współpracujemy z działem programmatic.
- Pracujemy z wykorzystaniem technologii Big Data (Google Cloud Platform).
- wykształcenie: ścisłe lub też każde, w którym miało się do czynienia z analizami, preferowane kierunki to: matematyka, informatyka, ekonomia itp.,
- 1 – 3 lat udokumentowane doświadczenia zawodowe w obszarze analityki (preferowana analityka danych online-owych),
- możliwe też osoby zaraz po studiach lub w trakcie, jeśli pracowały zawodowo i potrafią pokazać jakiś ślad po tym, co dotychczas robiły,
- znajomość przynajmniej podstawowa R (mile widziana rodzina tidyverse) lub Python, oraz chęć ich dalszej nauki,
- znajomość przynajmniej podstawowa metod statystycznych i machine learning: techniki segmentacyjne, metody predykcji, oraz chęć ich dalszej nauki,
- przynajmniej podstawowa znajomość SQL.
- angielski komunikatywny,
- dobra znajomość pakietu MS Office.
- znajomość Google Analytics / Adobe Omniture;
- przesłanie próbki/opisu własnej pracy w postaci np.: kod (R / Python) z opisem, fragment zanonimizowanego raportu z badania lub analizy wykonane w ramach pracy zawodowej / na studiach / nauki własnej.