Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Członek Zarządu

ELQ S.A.
Częstochowa
praca stacjonarna
1645 dni temu

ELQ Spółka Akcyjna to fuzja doświadczenia i nowoczesności

Ponad 40 lat z energetyką zawodową

 

Nikt Ci nie da tego co możemy dać Ci my!

Warunek jest jeden: MUSISZ BYĆ DOBRY / BARDZO DOBRY

 

Grupa ELQ S.A. od ponad 45 lat produkuje stacje energetyczne dla różnych inwestorów. Obecnie, jako jedyna firma w Polsce jest jednocześnie wykonawcą farm pod klucz ale i producentem kluczowych urządzeń energetycznych. Pracownicy ELQ S.A. posiadają bogatą wiedzę dotyczącą oczekiwań technicznych koncernów energetycznych w zakresie warunków technicznych, pomiarów, odbiorów stacji, odbiorów przyłączy i ostatecznych odbiorów farm.

 

ELQ S.A. jest liderem dostaw stacji na rynku OZE, jako: profesjonalny wykonawca EPC inwestycji OZE (farmy PV i wiatrowe); deweloper inwestycji OZE i jedna z większych firm wykonawczych w Polsce.

 

ELQ SA zapewnia kompleksową obsługę od zera do uruchomienia i wybudowania pod klucz inwestycji, gdzie w skład tego procesu wchodzą między innymi: zakładanie spółki celowej SPV; przygotowywanie umów dzierżawy gruntu; wykonywanie projektów farm; uzyskiwanie warunków przyłączeń; uzyskiwanie pozwoleń na budowę; przygotowywanie dokumentacji na aukcje w URE; uczestnictwo w aukcjach URE; doprowadzanie do zawarcia umów z URE na sprzedaż energii; budowa farm pod klucz; uzyskiwanie pozwoleń na użytkowanie; uzyskiwanie koncesji.

 

W związku z dynamicznym rozwojem - poszukujemy Kandydatów / Kandydatki na stanowisko:

Członek Zarządu
Miejsce pracy: Częstochowa
ZADANIA
  • Współtworzenie strategii rozwoju Spółki
  • Odpowiedzialność za podwyższanie rentowności firmy
  • Pozyskiwanie kontraktów w branżach: Energetyka i OZE
  • Zarządzanie i negocjowanie kontraktów w branżach energetycznej i OZE oraz nadzór nad standardami zespołu sprzedaży
  • Zarządzanie budżetem operacyjnym Spółki
  • Koordynowanie prac poszczególnych działów Spółki lub odpowiedzialność za efekty poszczególnych działów
OCZEKUJEMY
  • Doświadczenia na stanowisku dyrektorskim z odpowiedzialnością za wykonanie planu sprzedaży, wynik finansowy oraz rentowność sprzedawanych produktów – min. 3 lata
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem menadżerów
  • Bardzo dobrej znajomości branży energetycznej – min. 3 lata
  • Wiedzy z zakresu działania na rynku OZE oraz ekonomii zarządczej
  • Umiejętności analizy danych finansowych i stanów magazynowych
  • Umiejętności łatwego nawiązywania kontaktów i komunikatywności
  • Zdolności do podejmowania samodzielnych decyzji i analizy ryzyka
  • Doskonałej znajomość technik negocjacji handlowych
  • Pełnej dyspozycyjności
  • Znajomości pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
  • Prawa jazdy kat. B
OFERUJEMY
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, w skład którego wchodzi: wynagrodzenie miesięczne + premia kwartalna/roczna po okresie próbnym, uzależniona od realizacji wyników
  • Ubezpieczenie zdrowotne dla siebie i rodziny
  • Narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon komórkowy i laptop
  • Możliwy kontrakt B2B