ELQ Spółka Akcyjna to fuzja doświadczenia i nowoczesności
Ponad 40 lat z energetyką zawodową
Nikt Ci nie da tego co możemy dać Ci my!
Warunek jest jeden: MUSISZ BYĆ DOBRY / BARDZO DOBRY
Grupa ELQ S.A. od ponad 45 lat produkuje stacje energetyczne dla różnych inwestorów. Obecnie, jako jedyna firma w Polsce jest jednocześnie wykonawcą farm pod klucz ale i producentem kluczowych urządzeń energetycznych. Pracownicy ELQ S.A. posiadają bogatą wiedzę dotyczącą oczekiwań technicznych koncernów energetycznych w zakresie warunków technicznych, pomiarów, odbiorów stacji, odbiorów przyłączy i ostatecznych odbiorów farm.
ELQ S.A. jest liderem dostaw stacji na rynku OZE, jako: profesjonalny wykonawca EPC inwestycji OZE (farmy PV i wiatrowe); deweloper inwestycji OZE i jedna z większych firm wykonawczych w Polsce.
ELQ SA zapewnia kompleksową obsługę od zera do uruchomienia i wybudowania pod klucz inwestycji, gdzie w skład tego procesu wchodzą między innymi: zakładanie spółki celowej SPV; przygotowywanie umów dzierżawy gruntu; wykonywanie projektów farm; uzyskiwanie warunków przyłączeń; uzyskiwanie pozwoleń na budowę; przygotowywanie dokumentacji na aukcje w URE; uczestnictwo w aukcjach URE; doprowadzanie do zawarcia umów z URE na sprzedaż energii; budowa farm pod klucz; uzyskiwanie pozwoleń na użytkowanie; uzyskiwanie koncesji.
W związku z dynamicznym rozwojem - poszukujemy Kandydatów / Kandydatki na stanowisko:
- Współtworzenie strategii rozwoju Spółki
- Odpowiedzialność za podwyższanie rentowności firmy
- Pozyskiwanie kontraktów w branżach: Energetyka i OZE
- Zarządzanie i negocjowanie kontraktów w branżach energetycznej i OZE oraz nadzór nad standardami zespołu sprzedaży
- Zarządzanie budżetem operacyjnym Spółki
- Koordynowanie prac poszczególnych działów Spółki lub odpowiedzialność za efekty poszczególnych działów
- Doświadczenia na stanowisku dyrektorskim z odpowiedzialnością za wykonanie planu sprzedaży, wynik finansowy oraz rentowność sprzedawanych produktów – min. 3 lata
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem menadżerów
- Bardzo dobrej znajomości branży energetycznej – min. 3 lata
- Wiedzy z zakresu działania na rynku OZE oraz ekonomii zarządczej
- Umiejętności analizy danych finansowych i stanów magazynowych
- Umiejętności łatwego nawiązywania kontaktów i komunikatywności
- Zdolności do podejmowania samodzielnych decyzji i analizy ryzyka
- Doskonałej znajomość technik negocjacji handlowych
- Pełnej dyspozycyjności
- Znajomości pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel
- Znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
- Prawa jazdy kat. B
- Atrakcyjne wynagrodzenie, w skład którego wchodzi: wynagrodzenie miesięczne + premia kwartalna/roczna po okresie próbnym, uzależniona od realizacji wyników
- Ubezpieczenie zdrowotne dla siebie i rodziny
- Narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon komórkowy i laptop
- Możliwy kontrakt B2B