Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Customer Service Team Leader with English and Polish (automotive)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements. Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Lider zespołu obsługi klienta z językiem angielskim i polskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Nadzór nad codzienną pracą grupy call center: monitorowanie wydajności i obecności zgodne z wymogami. Regularne przekazywanie informacji zwrotnej pracownikom, by osiągać cele wydajnościowe minimum raz w tygodniu. Rozpoznawanie problemów z wydajnością i opracowywanie oraz wdrażanie...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Zobacz więcej ofert pracy

Czech speaking Team Manager (m/f/d)

Competence Call Center member of TELUS International
Gdańsk
kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
426 dni temu
Czech speaking Team Manager (m/f/d)
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: Req_00085286

Czech speaking Team Manager (m/f/d)

Your tasks:
  • Managing day-to-day operations
  • Ensuring consistent quality and productivity
  • Coaching, shadowing and employee support
  • Support in process development
  • Conducting feedback and conversations with employees
  • Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project
Your profile:
  • 3+ years of experience in customer service in sales/technical areas
  • Fluent knowledge of the Czech language and a very good command of the English language (written and spoken)
  • The ability to identify training needs and support program development
  • Excellent organizational skills and attention to detail
  • Experience in team management in the Call Center environment
  • Multitasking and prioritization
We offer:
  • Welcome bonus
  • Relocation allowance for smooth transition
  • Possibility of cooperation with leading business partners
  • A committed and motivated team
  • Attractive salary
  • Private medical healthcare
  • Medicover sport
  • Fully paid comprehensive product training and intensive training-on-the-job
  • Stable job and career development opportunities in our international company
  • Positive international working environment (Relax zones, PlayStation)
  • Highly motivated and dedicated team with flat hierarchies and informal culture
  • Employee referral bonuses and recognition programs
 

Poznaj

TELUS Digital

Who are we? Competence Call Center member of TELUS Digital a multilingual provider of digitally-enabled customer experience and IT solutions. After merging with Competence Call Center, the company has more than 10,000+ team members across Europe and 50,000+ worldwide. Competence Call Center member of TELUS Digital empowers customer experience innovation through digital enablement, spirited teamwork, agile thinking, and a caring culture that puts customers first. The company's solutions cover customer experience, digital transformation, IT lifecycle, advisory and digital consulting, risk management, and back-office support. Fueling any stage of company growth, TELUS Digital partners with some of the world’s most disruptive brands across high growth industry verticals, including tech and games, communications and media, eCommerce and fintech, healthcare, and travel and hospitality. The company serves clients in over 50 languages. Our Gdańsk location was founded in 2014 and since that time, we are offering workplaces for many different positions. You can learn more below.

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Customer Service Team Leader with English and Polish (automotive)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements. Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Lider zespołu obsługi klienta z językiem angielskim i polskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Nadzór nad codzienną pracą grupy call center: monitorowanie wydajności i obecności zgodne z wymogami. Regularne przekazywanie informacji zwrotnej pracownikom, by osiągać cele wydajnościowe minimum raz w tygodniu. Rozpoznawanie problemów z wydajnością i opracowywanie oraz wdrażanie...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...