Najnowsze oferty pracy

  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Dbałość o jakość obsługi Klienta w rozmowach telefonicznych zgodnie z założonymi wskaźnikami jakościowymi oraz zapewnienie pracownikom wsparcia w ramach procesu obsługowo-sprzedażowego, Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi podnoszących konwersje sprzedażową, analiza...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Zobacz więcej ofert pracy

Czech speaking Team Manager (m/f/d)

Competence Call Center member of TELUS International
Gdańsk
kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
304 dni temu
Czech speaking Team Manager (m/f/d)
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: Req_00085286

Czech speaking Team Manager (m/f/d)

Your tasks:
  • Managing day-to-day operations
  • Ensuring consistent quality and productivity
  • Coaching, shadowing and employee support
  • Support in process development
  • Conducting feedback and conversations with employees
  • Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project
Your profile:
  • 3+ years of experience in customer service in sales/technical areas
  • Fluent knowledge of the Czech language and a very good command of the English language (written and spoken)
  • The ability to identify training needs and support program development
  • Excellent organizational skills and attention to detail
  • Experience in team management in the Call Center environment
  • Multitasking and prioritization
We offer:
  • Welcome bonus
  • Relocation allowance for smooth transition
  • Possibility of cooperation with leading business partners
  • A committed and motivated team
  • Attractive salary
  • Private medical healthcare
  • Medicover sport
  • Fully paid comprehensive product training and intensive training-on-the-job
  • Stable job and career development opportunities in our international company
  • Positive international working environment (Relax zones, PlayStation)
  • Highly motivated and dedicated team with flat hierarchies and informal culture
  • Employee referral bonuses and recognition programs
 

Poznaj

Competence Call Center member of TELUS International

About Us:

Excellent customer service is our passion - in 2020 Competence Call Center merged with and is now part of TELUS International. Since then, 70,000 team members have been providing the best customer service in more than 50 languages for international and well-known partners. We already employ about 500 people in our offices in Gdansk, Poland!

Who are we looking for?

Customer advisors, Digital Marketing Specialist, customer service people and many more!

Will knowing languages help me get hired?

Yes ! We are currently recruiting people who can speak one of the following languages: Czech, German, Hungarian, Romanian.

Check our offers by looking at the tabs: Call Center and Customer Service and Social Media.

Podobne oferty

  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Dbałość o jakość obsługi Klienta w rozmowach telefonicznych zgodnie z założonymi wskaźnikami jakościowymi oraz zapewnienie pracownikom wsparcia w ramach procesu obsługowo-sprzedażowego, Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi podnoszących konwersje sprzedażową, analiza...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...