Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: Pomoc w działaniu działu zakupów, w tym procesie zamawiania produktów od krajowych i międzynarodowych dostawców. Zarządzanie, uaktualnianie i kontrola baz danych. Tworzenie raportów, monitorowanie dostaw i rozwiązywanie problemów. Komunikacja z dostawcami. Wsparcie w...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków: Wsparcie działu zakupów w procesie zamawiania towaru u dostawców polskich i zagranicznych. Uzupełnianie, aktualizacja i nadzorowanie baz danych; Raportowanie, monitoring dostaw oraz wyjaśnianie pojawiających się nieścisłości; Korespondencja z dostawcami; Pomoc w...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Do podstawowych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: telefoniczny i mailowy kontakt z klientem zagranicznym, nadzorowanie złożonych zamówień, współpracę z innymi działami firmy,
SIGVARIS S.A.Gutowo Małe, k. Wrześni
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
7 dni
Twój zakres obowiązków: Utrzymywanie i zarządzanie relacjami z dostawcami; Przygotowywanie zamówień do dostawców na surowce; Negocjowanie warunków z dostawcami; Obsługa postępowań reklamacyjnych do dostawców; Wsparcie procesu tworzenia harmonogramów zamówień i prognoz zakupowych;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zamówień sprzedaży w wewnętrznym systemie; Przygotowywanie ofert handlowych; Weryfikacja stanów magazynowych; Procesowanie potrzeb transportowych do osoby odpowiedzialnej za logistykę; Kompletowanie dokumentów sprzedaży;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i procesowanie zamówień; Fakturowanie i zarządzanie dokumentacją transakcji, zarówno krajowych jak i międzynarodowych; Nadzór nad terminową płatnością faktur; Koordynowanie działań związanych z ubezpieczeniami i windykacją; Monitorowanie magazynu i...
Antal is a leader in executive recruitment and HR consulting services. The brand is present in 35 countries and has been operating in Poland since 1996. Antal International offices in Warsaw, Wrocław, Cracow, Poznań and Gdańsk conduct projects across Poland and abroad for biggest global corporations and local businesses operating in all sectors of the economy. The Antal SSC & BPO team specializes in providing recruitment services for shared services and outsourcing centres. Its projects involve searching for candidates to fill positions that require advanced technical or managerial skills, as well as high-volume recruitment associated with creating new structures or new teams within a short timeframe. The Antal SSC & BPO division consists of sections specializing in the following disciplines: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service/IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Our client is the global medical devices producer that focues on promoting new therapy within Anesthesia/Critical Care units. Right now, due to the rapid development they are are looking for Customer & Tender Expert.
Customer & Tender Expert
Location: Poznań
The main tasks include:
Receive, validate and process customer orders, to ensure customers receive excellent service and orders are processed accurately and efficiently
Participate in forecasting and reporting on stock requirements to ensure efficient order delivery
Prepare order documentation to facilitate effective order fulfilment, customer order acknowledgement and traceability
Record and escalate customer quality issues to Customer Care, and provide feedback on issue resolution to customer.
Tender database tracking support
Reconcilation of stock on monthly basis as part of month closing procedure
Reconcilation of Debtors data on monthly basis as part of month closing procedure
Leading and improving the samples & demo stock distribution procedure
Preparation of SOPs
Database modification
Ad-hoc analysis reports
Your profile:
Knowledge of Polish procurement processes is required
Specific hospital procurement experience will be a plus (particularly medical devices)
Strong written and verbal communication skills
Very good English
Computer skills i.e. data entry, understanding of core systems
Attention to detail.
SAP experience desirable
Our client offers:
Permanent employment
Attractive salary
Interesting work in a dynamically developing team
Possibilities of development and improvement of own qualifications
Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: Pomoc w działaniu działu zakupów, w tym procesie zamawiania produktów od krajowych i międzynarodowych dostawców. Zarządzanie, uaktualnianie i kontrola baz danych. Tworzenie raportów, monitorowanie dostaw i rozwiązywanie problemów. Komunikacja z dostawcami. Wsparcie w...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków: Wsparcie działu zakupów w procesie zamawiania towaru u dostawców polskich i zagranicznych. Uzupełnianie, aktualizacja i nadzorowanie baz danych; Raportowanie, monitoring dostaw oraz wyjaśnianie pojawiających się nieścisłości; Korespondencja z dostawcami; Pomoc w...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Do podstawowych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: telefoniczny i mailowy kontakt z klientem zagranicznym, nadzorowanie złożonych zamówień, współpracę z innymi działami firmy,
SIGVARIS S.A.Gutowo Małe, k. Wrześni
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
7 dni
Twój zakres obowiązków: Utrzymywanie i zarządzanie relacjami z dostawcami; Przygotowywanie zamówień do dostawców na surowce; Negocjowanie warunków z dostawcami; Obsługa postępowań reklamacyjnych do dostawców; Wsparcie procesu tworzenia harmonogramów zamówień i prognoz zakupowych;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zamówień sprzedaży w wewnętrznym systemie; Przygotowywanie ofert handlowych; Weryfikacja stanów magazynowych; Procesowanie potrzeb transportowych do osoby odpowiedzialnej za logistykę; Kompletowanie dokumentów sprzedaży;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i procesowanie zamówień; Fakturowanie i zarządzanie dokumentacją transakcji, zarówno krajowych jak i międzynarodowych; Nadzór nad terminową płatnością faktur; Koordynowanie działań związanych z ubezpieczeniami i windykacją; Monitorowanie magazynu i...