Naszklient – wrocławski startup tworzącynarzędzie informatyczne do trackowania czasu. Z rozwiązań firmy skorzystało już ponad 1000 firm z całego świata, wtym 70% z USA.
* budowanie i zarządzanie zespołem Customer Support i Customer Success
* odpowiedzialność za ciągłe ulepszanie jakości wsparcie klienta
* rozmowy na LiveChat z klientami firmy po angielsku
* pomoc techniczna klientom firmy
* odpowiadanie na pytania klientów
* pomoc klientom we wdrażaniu narzędzia
* bardzo dobra znajomość języka angielskiego
* minimum rok doświadczenia wdziale customer support lub customer success
* bardzo dobre umiejętności techniczne obsługi komputera
* umiejętności menadżerskie
* nienormowany czas pracy
* nielimitowane urlopy
* zdobycie doświadczenia w najlepszych technologiach w szybko rozwijającej się firmie
* przyjacielską i startupową atmosferę
IT and TELECOM
recruitment practicew IT i telekomunikacji
PGB Human Resources jest obecne w czterech obszarach działalności związanej z zasobami ludzkimi:
- rekrutacja pracowników, selekcja i doradztwo personalne (Assessment Center, testy osobowościowe, werbalne analityczne, head-huniting, executive search),
- szkolenia i rozwój (teambulding, Development Center),
- doradztwo HR (audyty, systemy motywacyjne),
- outsorcing (wsparcie sił sprzedaży, interim management).
info@pgbhr.com
www.pgbhr.com
Numer w rejestrze agencji: 6457
- Rekrutacja i selekcja
- Head-hunting
- Executive search
- Testy kompetencyjne
- Assessment Centre
- Administracja biurowa
- Budownictwo i nieruchomości
- Finanse i bankowość
- Inżynieria i Technologia
- IT
- Logistyka, Spedycja, Zakupy
- Marketing
- Medycyna i Farmacja
- Obsługa Klienta, Call Center
- Prawo
- Sprzedaż B2B
Zachęcamy również do przesyłania swojego CV również pod kątem innych projektów rekrutacyjnych na adres
rekrutacja@pgbhr.com