Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym:
- udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji lub spraw związanych z zagubionym bagażem - wszystko, co może się zdarzyć podczas podróży,
- wsparcie pasażerów poprzez przychodzące rozmowy telefoniczne, a także czat i email.
- płynnej znajomości angielskiego na poziomie B2,
- dyspozycyjności do współpracy stacjonarnej,
- dyspozycyjności na szkolenie,
- nastawienie na pracę z ludźmi i komunikatywność,
- dobra organizacja pracy własnej.
- umowę o pracę (4400pln brutto) lub umowę zlecenie (26.19pln brutto/h) - do wyboru!
- kompleksowe, płatne szkolenie
- praca zmianowa: poniedziałek-piątek 09-22, sobota 9-19, niedziela 10-19)
- możliwość awansu wewnętrznego
- komfortowe warunki pracy.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.