Najnowsze oferty pracy

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Support Representative

MoreFromIT Sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
2362 dni temu

BuyCoinNow.com is part of MFIT Group company and platform where you can buy bitcoins.

Due to the increasing amount of users we are looking for Support Specialist responsible for administration of the platform and being first point of contact for our customers globally.


Join our Team in Wrocław


MFIT Group

Customer Support Representative
Miejsce pracy: Wrocław

Job description:

 

  • Being first point of contact for users queries, notification and initiated transactions via email, live chat or telephone
  • Analyzing and working independently with all notifications and problems raised by users
  • Participating in user’s identity verification process to prevent potential frauds
  • Supporting KYC procedures
  • Processing transactions and requests according to provided guidelines, standards and deadlines
  • Collaborating closely with IT Team to understand features and potential issues
  • Conducting regular reviews, ensuring that all duties have been done in a proper way
  • Delivering accurate and reliable information

Key requirements:

 

  • English - fluent written and spoken
  • Ability to communicate clearly and professionally with customers/team members/developers
  • Attention to details and analytical skills
  • Ability to work without supervision
  • “Seeking first to understand, then to be understood”
  • Honesty
  • “Can do” attitude
  • Effective time management to work under time pressure and under tight deadlines
  • Ability to work as part of a team, and independently, to complete set priorities
  • ProactivenessWill to learn new things
  • Cheerfulness
  • Be ready to work during the weekends and afterhours
  • Knowledge about cryptocurrencies will be very strong advantage

 

Nice to have:

  • Following languages would be an advantage - Korean/Japanese/Chinese/Spanish/German
  • Experience in business communication or in customer service environment
  • Understanding of the concepts of trading/currency exchange/cryptocurrencies and how they work
  • Experience and interests in AML, fraud or risk management will be an added value

We offer:

 

  • Taking part in ambitious, worldwide project
  • Possibility to learn about crypto currencies and currency exchanges from the inside
  • Cool office without big open spaces next to the market square
  • Attractive salary
  • Private medical care, Multisport and life insurance
  • Being a part of young, energetic and cheerful team
  • Tea, coffee, fruits and sweets on the hous
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez MoreFromIt Sp. zo.o. z siedzibą we Wrocławiu ,Plac Solny 14/3 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest MoreFromIt Sp.z o.o. z siedzibą we Wrocławiu ,Plac Solny 14/3. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
 

Podobne oferty

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...