Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Zespołu Utrzymania Klienta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie: nadzór nad procesami utrzymania klienta, koordynowanie pracy podległego zespołu, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz jakościowych, motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonego celu utrzymania klienta, nadzór nad wdrożeniem poszkoleniowym, tworzenie...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Support Manager [online recruitment]

Cloud Best Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
rekrutacja online
1448 dni temu

CloudBest manages international projects across diverse industries including FinTech. Our expert teams provide support within areas such as software development, content creation, customer support, marketing, automotive, business development for clients around the world.

Join our team and develop with us in international structures as:

Customer Support Manager
[online recruitment]
Warszawa
If you are a person, who:
  • Is tired of being bored and repeatability at your current work and you would like to change something;
  • Is proactive, and is looking for interesting solutions and likes to create new things;
  • Likes a modern working environment with a start-up culture;
  • Is a team player and likes to work in a dynamically changing environment.
And your professional profile is relevant to the following skills:
  • Fluent spoken and written English, at least C1;
  • At least 3 years’ experience in a similar position;
  • Very good knowledge of MS Office;
  • Experienced in working in a customer support environment;
  • Advanced troubleshooting and multi-tasking skills;
  • Awareness of industry’s latest technology trends and applications;
We are looking for a person just like you!
Challenges for you:
  • Improving customer service experience, creating engaged customers and facilitating organic growth;
  • Supervising of BPO work;
  • Taking ownership of customers issues and following problems through to resolution;
  • Setting a clear mission and deploying strategies focused towards that mission;
  • Developing service procedures, policies and standards;
  • Keeping accurate records and document customer service actions and discussions;
  • Analysing statistics and compiling accurate reports;
  • Recruiting, mentoring and developing customer service agents and nurturing an environment where they can excel through encouragement and empowerment;
  • Keeping ahead of industry’s developments and applying best practices to areas of improvement;
  • Controlling resources and utilising assets to achieve qualitative and quantitative targets;
  • Adhering to and managing the approved budget;
  • Maintaining an orderly workflow according to priorities.
By joining our team you gain:
  • Possibility of personal development and gaining experience in an international environment;
  • A team of enthusiasts who successfully create a company in the fast growing blockchain industry;
  • Great atmosphere and attractive working conditions in a start-up culture;
  • Work in the modern office in attractive location at Wioślarska 8 (next to the Vistula river);
  • Private medical care and co-financed sports card;
  • Extra integration trips and events;
  • Celebration of your birthday;
  • Fresh pressed juices;
  • Massages in the office;
  • English classes at work;
  • Flexible working hours.

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest spółka Cloud Best sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Koszalinie, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000778403, NIP: 6692552456, o kapitale zakładowym w wysokości 6.000,00, adres mailowy: privacy@cloudbest.comm

2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:

a. realizacji toczącego się procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu,

b. prowadzenia przyszłych rekrutacji (jeśli wyraziła Pani/wyraził Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji);

3. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do celów o których mowa w pkt 2;

4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu wygaśnięcia roszczeń związanych z procesem rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb przyszłych rekrutacji, Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w okresie 2 lat od przesłania aplikacji lub do czasu wycofania zgody;

5. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku, gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy;

6. Przysługuje Pani/Panu prawo do: wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody. Dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż do wygaśnięcia ewentualnych roszczeń związanych z procesem zatrudnienia;

7. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

 

Podobne oferty

  • Kierownik Zespołu Utrzymania Klienta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie: nadzór nad procesami utrzymania klienta, koordynowanie pracy podległego zespołu, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz jakościowych, motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonego celu utrzymania klienta, nadzór nad wdrożeniem poszkoleniowym, tworzenie...