Najnowsze oferty pracy

  • Zastępca Kierownika Działu Logistyki ds. HoReCa

    Transgourmet Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie i zastępowanie kierownika działu, zarządzanie transportem, realizacja planu dostaw, współpraca z działami sprzedażowymi, efektywne zarządzanie magazynem HoReCa, sporządzanie analiz dotyczących pracy działu.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Oleśnica Kierownik Zarządzający Dostawami (Supply Chain Manager) Oleśnica
Customer Supply Manager - Kierownik ds. Kluczowych Klientów (OEM - Produkcja - MFG)

Customer Supply Manager - Kierownik ds. Kluczowych Klientów (OEM - Produkcja - MFG)

Recruit.pl
Oleśnica
praca stacjonarna
2113 dni temu

Jesteśmy nowoczesną agencją doradztwa personalnego oraz dostawcą rozwiązań informatycznych dla branży Human Resources. Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej z okolic Wrocławia zatrudniającej ok 2000 osób, poszukujemy CUSTOMER SUPPLY MANAGER / KIEROWNIK DS KLUCZOWYCH KLIENTÓW (OEM). Firma jest zlokalizowana 60 km od Wrocławia, Opola (okolice Oleśnicy, Brzegu, Oławy)

Customer Supply Manager - Kierownik ds. Kluczowych Klientów (OEM - Produkcja - MFG)
Miejsce pracy: Oleśnica
Nr ref.: CUO/WW/01/2019
Zadania:
  • Współpraca z kluczowymi Klientami oraz koordynowanie pracy w dziale obsługi Klienta (odpowiedzialność za zespół Customer Service) firmy produkcyjnej (OEM), klienci międzynarodowi EMEA; 
  • Realizację celów strategicznych i zadań operacyjnych;
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta;
  • Planowanie budżetu i nadzór nad wykorzystaniem budżetu powierzonego obszaru;
  • Planowanie sprzedaży i nadzór nad bieżącą realizacją zaplanowanego budżetu sprzedaży
Wymagania:
  • Wykształcenia wyższego (logistyka lub zarządzanie produkcją, elektronika, elektrotechnika mile widziane);
  • Min. 2 letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w firmie międzynarodowej;
  • Zdolności organizacyjnych, umiejętności nawiązywania relacji interpersonalnych;
  • Biegłej znajomości języka angielskiego;
  • Asertywności oraz umiejętności pracy pod presją stresu;
  • Znajomości systemu SAP, Outlook oraz Pakietu Office
Oferujemy:
  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku;
  • Umowę o pracę;
  • Wynagrodzenie - informujemy o nim na rozmowie wstępnej;
  • Możliwość pogłębiania wiedzy (szkolenia specjalistyczne oraz językowe);
  • Pakiety: medyczny, socjalny. Dla osób dojeżdżających dodatek paliwowy.
 

Podobne oferty

  • Zastępca Kierownika Działu Logistyki ds. HoReCa

    Transgourmet Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie i zastępowanie kierownika działu, zarządzanie transportem, realizacja planu dostaw, współpraca z działami sprzedażowymi, efektywne zarządzanie magazynem HoReCa, sporządzanie analiz dotyczących pracy działu.