Najnowsze oferty pracy

  • Kundendienstspezialist mit Deutschkenntnissen

    Concentrix   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
  • Specjalista obsługi klienta w języku niemieckim (branża motoryzacyjna)

    Concentrix   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail; Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem; Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM; Współpraca z innymi...
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Overview You’re a good communicator and you’re looking for a role that will give you a chance to polish your language skills. Although you don't have much professional experience, you learn fast and you're looking for an opportunity that will allow you to develop your business expertise, take...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
  • Konsultant ds. klientów niemieckojęzycznych (branża motoryzacyjna)

    Concentrix   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, e-mail). Reprezentacja lidera branży motoryzacyjnej. Dokumentacja w systemie CRM. Współpraca międzydziałowa dla lepszej obsługi. Aktualizowanie wiedzy o ofertach i zasadach klienta. Wykorzystanie wiedzy motoryzacyjnej do rozwiązywania problemów.
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Customer Support Advisor with German

    Concentrix   Szczecin    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform; Listen carefully and understand customer needs; Building a good relationship with the customer; Participate in activities and meetings to improve service quality and customer satisfaction;
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Services Representative with French

IBM Global Services Delivery Centre Polska Sp. z.o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
2194 dni temu
Customer Services Representative with French
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: 187787BR
Job Description

 

IBM Global Services Delivery Center in Wroclaw employs IT professionals across all sectors.  This site is fast becoming a “Centre of Excellence” in key areas of the global technology industry.  Few places offer as many opportunities to gain knowledge in your field, to work in a stimulating environment and rewards for outstanding performance as IBM. IBM can provide the perfect setting for your career and freedom to enjoy a rich personal life.  

The Customer Service department in Wrocław is a multicultural and multilingual environment where employees support major international clients with all IT requests in different languages in 24/7 service!  

Job responsibilities:
  • Be available to receive any new calls at start of shift
  • Ensure consistent productivity and quality of service
  • Meet SLAs and individual KPIs, maintain customer satisfaction
  • Ensure that all tickets are logged and assigned according to the account's procedures
  • Handle any frontline technical queries and fix or log them appropriately accurately reflecting content of the call
  • Handle and assist second level teams with problem determination
  • Escalate queries when required to appropriate personnel
  • Minimize outbound call duration and quantity  
  • Monitor ticket queues
  • Apply end to end ticket and call handling expectations of account
  • Escalate any issues as soon as they arise to the appropriate contact
  • Identify knowledge management gaps and drive closure
Requirements:
  • Basic IT literacy and willingness to learn
  • High communication skills, customer attitude
  • Responsiveness and flexibility, Teamwork skills, High motivation, Learning skills
  • 24/7 shift environment (including nights, weekends and holidays) – if required
Employment benefits:
  • Opportunity to work in one of Europe's emerging markets (Poland),
  • Motivating multicultural environment gaining exposure to many areas of the business across the IBM Wroclaw Site
Additional Benefits:
  • Trainings and certifications
  • Private medical package and insurance package
  • Multisport Card
  • Working on international projects in multicultural teams
  • Good to be an IBMer discounts
  • Cinema & trips for IBMers
  • Language classes
  • Summer camps for children
 

Podobne oferty

  • Kundendienstspezialist mit Deutschkenntnissen

    Concentrix   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
  • Specjalista obsługi klienta w języku niemieckim (branża motoryzacyjna)

    Concentrix   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail; Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem; Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM; Współpraca z innymi...
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Overview You’re a good communicator and you’re looking for a role that will give you a chance to polish your language skills. Although you don't have much professional experience, you learn fast and you're looking for an opportunity that will allow you to develop your business expertise, take...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
  • Konsultant ds. klientów niemieckojęzycznych (branża motoryzacyjna)

    Concentrix   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, e-mail). Reprezentacja lidera branży motoryzacyjnej. Dokumentacja w systemie CRM. Współpraca międzydziałowa dla lepszej obsługi. Aktualizowanie wiedzy o ofertach i zasadach klienta. Wykorzystanie wiedzy motoryzacyjnej do rozwiązywania problemów.
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Customer Support Advisor with German

    Concentrix   Szczecin    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform; Listen carefully and understand customer needs; Building a good relationship with the customer; Participate in activities and meetings to improve service quality and customer satisfaction;