Dla naszego klienta, jednej z najbardziej luksusowych linii lotniczych na świecie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Customer Service Agent z językiem hiszpańskim lub włoskim.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za telefoniczną oraz elektroniczną obsługę pasażerów, zarządzanie rezerwacjami biletów, podawaniem informacji na temat lotów, rozwiązywaniem problemów i zapytań jak i rozwiązywaniem skarg oraz reklamacji.
Od kandydatów wymagamy biegłej znajomości języka hiszpańskiego lub włoskiego (min. C1), oraz znajomości języka angielskiego (min. B2). Osoba pracująca na tym stanowisku powinna być komunikatywna, nie bojąca się kontaktu z klientem, lubiąca pracę z ludźmi. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
Oferujemy w pełni opłaconą opiekę medyczną, bonusy językowe (dodawane do wynagrodzenia), dopłatę do Karty Multisport (50%), dopłaty do obiadów (około 5zł dziennie) oraz bonusy wynagrodzeniowe. Oprócz tego klient oferuję zniżki, a nawet sponsoruje loty dla swoich pracowników zależnie od doświadczenia (dostępne już od 3 miesiąca stażu pracy).