Dla naszego klienta, jednej z najbardziej luksusowych linii lotniczych na świecie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Customer Service Agent z językiem francuskim.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za telefoniczną oraz elektroniczną obsługę pasażerów, zarządzanie rezerwacjami biletów, podawaniem informacji na temat lotów, rozwiązywaniem problemów i zapytań jak i rozwiązywaniem skarg oraz reklamacji.
Od kandydatów wymagamy biegłej znajomości języka francuskiego (C1 min.) , oraz biegłej znajomości języka angielskiego (C1). Osoba pracująca na tym stanowisku powinna być komunikatywna, nie bojąca się kontaktu z klientem, lubiąca pracę z ludźmi. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
Oferujemy w pełni opłaconą opiekę medyczną, bonusy językowe (dodawane do wynagrodzenia), dopłatę do Karty Multisport (50%), dopłaty do obiadów (około 5zł dziennie) oraz bonusy wynagrodzeniowe. Oprócz tego klient oferuje zniżki, a nawet sponsoruje loty dla swoich pracowników zależnie od doświadczenia (dostępne już od 3 miesiąca stażu pracy).