•Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych / e-maile od klientów w zakresie zagadnień technicznych związanych z: hardware, software i sieci;
• Kompleksowa obsługa klientów;
• Prowadzenie ewidencji wszystkich zapytań klientów w systemie raportowania;
• Analizowanie i odpowiadanie na najczęściej zgłaszane zapytania;
• Współpraca z działem IT.
•Biegła znajomość języka fińskiego;
• Doskonałe umiejętności komunikacyjne;
• Znajomość pakietu MS Office;
• Mile widziane doświadczenie w zakresie wsparcia technicznego;
• Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
• Zatrudnienie w międzynarodowej organizacji;
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia;
• Rozbudowaną ścieżkę kariery oraz szeroki zakres szkoleń;
• Atrakcyjny pakiet socjalny (opieka medyczna dla całej rodziny, ubezpieczenia na życie).
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.