Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Sales Team Manager with Russian (m/f/d)

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Key responsibilities: Provide mentorship, guidance, and development support to your team. Lead the team through an exciting transition, building skills in sales, problem-solving, critical thinking, and technical expertise. Set team goals and work collaboratively on strategies to drive results....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Kierownik Zespołu Call Center Kraków
Customer Service Team Leader with English

Customer Service Team Leader with English

Genpact PL
Kraków
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
793 dni temu
Customer Service Team Leader with English
Location: Kraków

With a startup spirit and 90,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the world's biggest brands — and we have fun doing it. Now, we're calling all you rule-breakers and risk-takers who see the world differently and are bold enough to reinvent it. Come, transform with us.

Responsibilities

  • Control and support all specialists in respective functions
  • Analyse different processes KPI’s from Customer Relationship Management system or provided by Process Control to guarantee SLA’s or propose process improvements,
  • Manage the team (up to 15) in B2C area
  • Analyse performance of the subordinators to ensure that all necessary tasks are completed in accordance with specifications and deadlines
  • Drive people related agenda (target settings, appraisal process, building talents,
  • Ensure proper backup structure and succession planning
  • Training and development of reporting team
  • Leading the agenda of issue solving and monthly meetings 
  • Review escalation tickets, assisting the team when either they cannot fulfil SLA’s or have any problem
  • Ensure smooth and efficient customer service processes

Minimum Qualifications:

  • Excellent communication and analytical skills
  • Knowledge of the English language at the level of min. B2
  • Previous personnel management experience with service/technical fields within Call Center environment or tech/service/sales industry or familiarity with project management
  • MS Office applications like Excel, Word, PowerPoint, Outlook, etc.
  • Experience in handling customers within service/technical fields
  • Excellent written and verbal communication skills. Comfort communicating with all levels of management and able to adjust messaging to different target audiences with to-the-point communication
  • Excellent organizational skills and detail-oriented approach to problem-solving

What can we offer?

  • Attractive salary;
  • Stable job offers - employment contract,
  • Work in a multicultural and diverse environment with employees from over 30 countries
  • Professional trainings and great career development opportunities -free access to our award-winning learning platform,
  • benefits such as Insurance, Luxmed, Multisport, additional vacation days, biking policy.

 

Kindly please see our Privacy Notice for Employment Candidates: http://www.genpact.com/about- us/privacy-notice-for-employment-candidates.
 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Sales Team Manager with Russian (m/f/d)

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Key responsibilities: Provide mentorship, guidance, and development support to your team. Lead the team through an exciting transition, building skills in sales, problem-solving, critical thinking, and technical expertise. Set team goals and work collaboratively on strategies to drive results....