młodszy specjalista (junior) umowa o pracę część etatu rekrutacja online
3 dni
Job location - Part time (4PM- 8 PM), Poland virtual or hybrid from Wroclaw Responsibilities: Communicate effectively on the phone with German-speaking customers to understand and address their banking needs. Assist with account opening, closing, inquiries, transactions, product information, and...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Twój zakres obowiązków: Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie klientów w instalacji oraz obsłudze kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów: telefon, chat, email. Wprowadzanie danych do systemu.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie klientów w instalacji i użytkowaniu kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną, mailową oraz przez chat. Wprowadzanie danych do systemu.
Dołączając do naszego zespołu, będziesz odpowiadał za obsługę pasażerów Ryanair na każdym etapie podróży, od planowania po zakończenie lotu. Będziesz odpowiedzialny za udzielanie informacji, rozwiązywanie bieżących problemów, obsługę reklamacji, oraz rozpatrywanie spraw...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za całościową obsługę klienta – od planowania podróży po przybycie na miejsce – w tym udzielanie informacji, rozwiązywanie bieżących problemów, zarządzanie reklamacjami oraz zgłoszeniami o zagubionym bagażu. Support klienta świadczony...
Customer Service Specialist with Norwegian / Swedish / Dutch / Danish
Customer Service Specialist with Norwegian / Swedish / Dutch / Danish
CPL JOBS Sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
2906 dni temu
Customer Service Specialist with Norwegian / Swedish / Dutch / Danish
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: JO-1508-314216x_122
Cpl Jobs is a part of the larger European recruitment and HR services group, Cpl Resources. We help the greatest talents to develop their careers and enable leading companies on the Polish and European market to find the best professionals.
Currently for one of our customer we are looking for: Customer Service Specialist with Norwegian / Swedish / Dutch / Danish
Job description:
Cooperation with foreign customer in project language
Database management and record keeping for import and export transaction
Developing internal procedures
Requirements:
Knowledge of one of the language Norwegian / Swedish / Dutch / Danish
Communicative English
Work experience on customer service or administration is a plus
Very good time management and organizational skills
problem solving skills
We offer:
Stable employment
Social benefits package
Opportunity to develop in company with established position on the international market
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę część etatu rekrutacja online
3 dni
Job location - Part time (4PM- 8 PM), Poland virtual or hybrid from Wroclaw Responsibilities: Communicate effectively on the phone with German-speaking customers to understand and address their banking needs. Assist with account opening, closing, inquiries, transactions, product information, and...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Twój zakres obowiązków: Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie klientów w instalacji oraz obsłudze kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów: telefon, chat, email. Wprowadzanie danych do systemu.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie klientów w instalacji i użytkowaniu kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną, mailową oraz przez chat. Wprowadzanie danych do systemu.
Dołączając do naszego zespołu, będziesz odpowiadał za obsługę pasażerów Ryanair na każdym etapie podróży, od planowania po zakończenie lotu. Będziesz odpowiedzialny za udzielanie informacji, rozwiązywanie bieżących problemów, obsługę reklamacji, oraz rozpatrywanie spraw...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za całościową obsługę klienta – od planowania podróży po przybycie na miejsce – w tym udzielanie informacji, rozwiązywanie bieżących problemów, zarządzanie reklamacjami oraz zgłoszeniami o zagubionym bagażu. Support klienta świadczony...