Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji posiadającej swoje biuro w Warszawie, poszukujemy osób do wsparcia działu Customer Service posługujących się językiem włoskim.
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za obsługę klienta zagranicznego, kontakt mailowy i telefoniczny oraz wsparcie administracyjne użytkowników w obszarze IT.
Do udziału w procesie rekrutacyjnym zapraszamy osoby z biegłą znajomością języka włoskiego (min. B2/C1), które w stopniu komunikatywnym posługują się także językiem angielskim (min. B1). Idealny Kandydat na to stanowisko powinien być osobą sumienną, obowiązkową, świetnie odnajdującą się w pracy zespołowej. Zainteresowanie branżą techniczną będzie dodatkowym atutem.
Nasz Klient oferuje wyjątkową okazję do zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku w interesującej branży oraz atrakcyjne wynagrodzenie w przedziale do 4000 zł brutto (uzależnione od poziomu doświadczenia Kandydata), a także pakiet benefitów pracowniczych.