Najnowsze oferty pracy

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Toruń Pracownik Helpdesk Toruń
Customer Service Specialist with German and English

Customer Service Specialist with German and English

Jobhouse Sp. z o.o.
Toruń
praca stacjonarna
2614 dni temu

W Agencji Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego Jobhouse pod jednym dachem świadczymy wszelkie usługi związane z pracą – przede wszystkim rekrutacje stałe i leasing pracowniczy, a także projekty typu direct search (head hunting), outplacement, try & hire, doradztwo HR oraz obsługę kadrowo-płacową. Nasza oferta skierowana jest zarówno do firm, które chciałyby scedować część obowiązków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi na firmę zewnętrzną, jak i do potencjalnych pracowników - osób bezrobotnych, chcących zmienić pracę lub uzyskać dodatkowe źródło dochodów. Agencja pracy Jobhouse skutecznie pomaga firmom z Gdańska, Warszawy, a także innych miast Polski, oferując fachowe doradztwo, profesjonalną obsługę Klienta, zaangażowanie i terminowość. Potwierdzeniem naszej rzetelności jest Certyfikat KRAZ, który otrzymaliśmy w kwietniu 2011 roku.

Customer Service Specialist with German and English
Miejsce pracy: Toruń
Nr ref.: CUS/SER/SPEC/TORUŃ

Specific tasks:

  • Supporting international external and internal Customers
  • Interact with our business customers and IT professionals via telephone, e-mail and the web, providing customer support
  • Identify, evaluate and prioritize customer problems and complaints
  • Analyze customer problems and formulate plans of resolution
  • Participate with scheduled customer reporting
  • Participate with scheduled customer invoicing
  • Participate on-line customer meetings related to quality and requests statuses

 

Requirements:

  • Communication German skills (min B2 level) - a necessary condition
  • Communication English skills (min B2 level) - a necessary condition
  • Excellent customer service skills and/or previous experience
  • Basic office IT skills and willingness to improve
  • Knowledge of IT Service Management  tools – as a plus
  • Other languages skills (Norwegian, Finnish, Swedish) - as a plus

 

We offer:

  • Opportunity to work in a company that is a leader in its branch
  • Attractive salary
  • Employment contract, full-time job
  • Wide social benefit package (medical and sport card and other allowances for pay)
  • Trainings & education
  • Development programs
  • Opportunity to participate in language courses organized by the company
  • Possibility of development and career advancement
  • Friendly environment
  • Foreign travels possible
  • Work for a large, international company in the new office in the center of Toruń, Poland.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez Jobhouse Sp. z o.o. z siedzibą na al. Grunwaldzkiej 31 80-241 Gdańsk moich danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadanie i przetwarzanie danych osobowych oraz ich udostępnianie klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz.926 ze zm.) aż do momentu wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem/am poinformowany/a o prawach do poprawiania, dostępu i ochrony tych danych. Informujemy, że administratorem zbieranych danych osobowych jest Jobhouse Sp. z o.o. z siedzibą na al. Grunwaldzkiej 31 80-241 Gdańsk (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 7097), gdzie zbierane są i zabezpieczane dane."
 

Podobne oferty

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...