We are rapidly growing, innovative provider of customized communications and support services for interesting products. With around 3000 employees at eleven national and international locations, we offer a highly-qualified full service from a single source. TECTUM's corporate success is based on five pillars: openness, freedom, transparency, speed and quality.
Our Employees are our company’s most valuable resource. That is why there is a huge potential to grow and progress within this company. Only if we have motivated and well-trained staff we can meet all our customers' requirements and maintain our own high quality standards. Appreciation of and mutual respect between employees are among the most important elements of our corporate philosophy.
Our offer:
- chance to work for one of the leaders in IT branch
- work in a creative, young and motivated team
- possibility of development in our company
- interesting trainings, coachings and meetings
- opportunity to know about the most innovative solutions in IT
- workplace in the centre of Warsaw (Pl. Bankowy, city center)
- flexibility of working hours (9 – 17/8 – 16) from Monday to Fridayprivate medical care and language courses
The role involves:
- inbound and outbound calls to generate and qualify new sales opportunities for our Clients worldwide
- database verification and update in system
- achieving individual call volume, appointment setting and lead targets on a current project procedure basis
- acquisition of new Clients
- Customer`s technical support
We expect:
- fluent Czech / Slovak / Hungarian (preferred Native Speaker level)
- experience in sales or telesales (preferably B2B telesales)
- knowledge of IT sector
- capability of dealing with customer sales enquiries in a friendly, responsive and efficient manner
- good computer skills
Oferujemy:
- szansę pracy dla jednego z leaderów w branży IT
- pracę w młodym, kreatywnym i zmotywowanym zespole
- szerokie możliwości rozwoju w strukturach firmy
- interesujące szkolenia, spotkania oraz coachingi
- możliwość zdobycia wiedzy nt. najnowszych rozwiązań IT wygodną lokalizację (Pl. Bankowy, blisko centrum)
- dogodne godziny pracy (9 – 17/8 – 16) od poniedziałku do piątku
- prywatną opiekę medyczną oraz kursy językowe
Zadania, które na Ciebie czekają:
- rozmowy wychodzące i przychodzące w celu wygenerowania i kwalifikacji potencjalnych szans sprzedaży
- weryfikowanie i aktualizowanie bazy danych w systemie
- realizacja stawianych celów w oparciu o aktualne procedury projektowe
- pozyskiwanie nowych Klientów
- wsparcie techniczne obecnych Klientów
Wymagania:
- znajomość języka Czeskiego / Słowackiego / Węgierskiego (wymagany poziom Native Speaker)
- doświadczenie w telemarketingu, w sektorze B2B mile widziane
- wiedza z zakresu branży IT będzie dodatkowym atutem
- zdolność wychodzenia naprzeciw potrzebom Klienta w pozytywny, wyczerpujący i kompetentny sposób
- dobra znajomość obsługi komputera