Ogłoszenie numer: 113047, z dnia 2010-08-17
NetCentral Polska Sp. z o. o.
Dynamicznie rozwijająca się międzynarodowa firma z branży handlowej poszukuje pracownika do działu obsługi klienta w Rzeszowie.
Customer Service Representative
Miejsce pracy: lubuskie
Opis stanowiska
Ciekawa praca w dziedzinie usług internetowych i przedsiębiorstw, dostarczanie informacji klientom, wewnętrzny program zarządzania, rutynowe prace administracyjne, obsługa połączeń, wprowadzanie faktur, zamówień, komunikacja z klientami Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę klientów z Polski. Do obowiązków będzie należało:- regularne kontaktowanie się z klientami biznesowymi w celu realizacji dostaw towarów,
- Obsługa sklepu internetowego (sprzedaż opon i felg)
Wymagania
- Wykształcenie Wyższe
- subspecialty / wyższego szkolnictwa zawodowego
- Szkoła z GCE
- Focus: ekonomiczne, techniczne, IT
- Niezależności, umiejętności komunikacyjne, dobra organizacja pracy, rzetelność, dokładność.
- Umiejętności administracyjne i ekonomiczne na poziomie rozszerzonym:
- Płatności
- Korespondencja Gospodarcza
- Magazynowanie
- Obsługa komputera na poziomie zaawansowanym:
- Excel, Word
- Outlook
- Internet (e-mail, www)
Oferujemy
- Pracę w dynamicznej i stale rozwijającej się organizacji.
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
- Szkolenia wstępne
- Elastyczne godziny pracy
- Laptop, telefon
- Wyżywienie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.