Transcom jest skandynawską firmą oferującą usługi w zakresie obsługi klienta, sprzedaży i wsparcia technicznego. W ramach naszego nowego projektu dla debiutującej na polskim rynku platformy streamingowej Viaplay rekrutujemy nowy zespół! Dołącz do nas jako:
Jeśli mówisz płynnie w języku angielskim i chcesz pracować z pozytywnymi ludźmi - dołącz do zespołu pracującego dla platformy streamingowej Viaplay!
Twoim zadaniem będzie wsparcie klientów w ich codziennych sprawach związanych z użytkowaniem platformy. Udzielamy jedynie wsparcia, nie prowadzimy sprzedaży usług.
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia - sprzęt niezbędny do pracy, nowe biuro, umowa o pracę, stała podstawa oraz dodatkowe premie miesięczne uzależnione od wyników;
- Praca w międzynarodowym środowisku;
- Pakiet benefitów - karta Multisport, prywatna opieka medyczna, bilety do kina, a może ubezpieczenie na życie? Dobierz sobie benefity, które Cię interesują;
- Program poleceń pracowniczych - pracuj ze znajomymi w ramach programu “Pracuj ze mną w Transcom”. Za każdego zatrudnionego pracownika z Twojego polecenia otrzymasz od 1200 zł do 3000 zł brutto! O szczegóły zapytaj w trakcie rozmowy;
- Rozwój - szkolenie wstępne, ale nie tylko. Możliwości awansu, platforma Transcom University, szkolenia kompetencyjne i webinary wellbeingowe są do Twojej dyspozycji! Możesz również zostać naszym Brand Ambasadorem lub wspierać działania #TranscomCares.
Dołącz do rodziny Transcom jako Konsultant ds. obsługi klienta z j. polskim i angielskim!
- Profesjonalna obsługa naszego nowego klienta - Viaplay, platformy streamingowej debiutującej w Polsce w sierpniu 2021;
- Pomoc klientom w wielu różnych pytaniach za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu, telefonu oraz social mediów.
- Płynnej znajomości języka polskiego, którego będziesz używać do codziennej pracy z klientem;
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (C1);
- Dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli w godzinach 10:00-22:00;
- Chęci rozwoju zawodowego w obszarze profesjonalnej obsłudze klienta, opartej na najwyższych standardach jakości;
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane.
Sprawdź jak wygląda życie w Transcom!
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. jest globalnym specjalistą Customer Experience, który dostarcza serwis w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, wsparcia technicznego oraz zarządzania kredytami poprzez sieć centrów oraz pracujących zdalnie konsultantów. 30000 specjalistów w ponad 60 centrach, w 26 krajach dostarcza serwis w 33 językach dla międzynarodowych marek z różnych sektorów branżowych.
W Polsce działamy od ponad 18 lat, w 5 lokalizacjach – Gdańsku, Poznaniu, Olsztynie, Białymstoku i Elblągu. Zatrudniamy obecnie ponad 1100 konsultantów, którzy obsługują naszych Klientów w 12 językach m.in. polskim, niemieckim, angielskim, francuskim i językach skandynawskich.