Od 2004 Sitel Polska w Warszawie aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczną i mailową techniczną obsługę administracyjno-logistyczną klientów włoskojęzycznych, wsparcie użytkowników sprzętu IT globalnych marek.
• Płynnej znajomości języka włoskiego.
• Zainteresowanie dziedziną techniczną jest dodatkowym atutem
• Znajomość obsługi komputera (Windows, pakiet MS)
• Doskonałych umiejętności interpersonalnych, zorientowania na pracę w zespole
• Podstawowego doświadczenia w pracy z klientami.
• Dobre samopoczucie i zdrowie: zapewniamy prywatną opiekę medyczną, karty Multisport, wewnętrzny program SitelFit - promujący aktywność fizyczną
• Wypoczynek: dofinansowujemy urlop
• Prezenty: Boże Narodzenie - bony lub dodatkowa gotówka na koncie, wyprawki dla noworodków, prezenty z okazji Dnia Dziecka
• Fun Management: spotkania integracyjne (podczas pandemii wykorzystujemy nowoczesne kanały streamingowe), program Fun Management - comiesięczne imprezy w każdym dziale/projekcie
• Rozwój: bezpłatny dostęp do nowoczesnej platformy szkoleniowej dla każdego pracownika, programy rozwojowe - 95% naszej kadry menedżerskiej to osoby z awansu wewnętrznego
• CSR - dbamy nie tylko o siebie. Chętnie pomagamy tym, którzy są w potrzebie.
• Kurs językowy - nie mówisz po polsku? Dołącz do nas i zapisz się na organizowane przez nas lekcje.
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.