Overview You’re a good communicator and you’re looking for a role that will give you a chance to polish your language skills. Although you don't have much professional experience, you learn fast and you're looking for an opportunity that will allow you to develop your business expertise, take...
Join Our Danish-Speaking Team Today! Together with your colleagues in Customer Operations, you will handle day-to-day order management, resolve disputes and queries, prepare reports, and proactively communicate with our customers. You’ll also collaborate closely with the rest of the team to ensure...
TELUS DigitalGdańsk, Olivia Business Centre
praca zdalna / hybrydowa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów; Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail; Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz ich wykorzystywania; Wprowadzanie...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Wsparcie klienta w zakresie zakupu samochodów elektrycznych oraz obsługa posprzedażowa (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Bieżące raportowanie w systemach.
Zadania: Obsługa klientów linii lotniczej, obejmująca wszystkie etapy podróży – od planowania do przylotu. Udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów oraz obsługa reklamacji i zgłoszeń dotyczących bagażu. Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila.
Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie reklamacjami oraz zagadnieniami...
Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie reklamacjami oraz zagadnieniami...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Your responsibilities: Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical...
Sitel Group is comprised of industry-leading firms providing business process outsourcing, digital marketing, training and talent management, technology and innovation, consulting and analytics solutions.
We are looking for candidates for the position:
Customer Service Professional - English Speaker
Location: Gdańsk
On this position you will be responsible for telephone and e-mail technical support to users of payment terminals.
It is worth joining us
Internal promotion opportunity
Friendly, multicultural work environment
Complete training for supported products
Good work conditions, stable employment
We expect
Native/fluent English - min. C1 level
IT literacy (Windows, MS suite)
Excellent interpersonal skills
Team work oriented
Working hours: Monday - Friday 15:00-23:00
Working from the office: Gdańsk
You get
Wellbeing and health: we provide a private medical care, Multisport cards, internal SitelFit program - promoting activity
Rest: we subsidize the holiday
Giveaway: Christmas - vouchers or additional cash on the account, layettes for newborns, gifts on the occasion of Children's Day
Fun Management: integration meetings (during the pandemic we use modern streaming channels), Fun Management program - monthly events in each department/project
Development: free access to modern training platform for every employee, development programs - 95% of our managerial staff is from our internal promotion
CSR - we care not only about ourselves. We are happy to help those in need.
Language Course - you don't speak Polish? Join us and sign up for the lessons we organize.
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.
Overview You’re a good communicator and you’re looking for a role that will give you a chance to polish your language skills. Although you don't have much professional experience, you learn fast and you're looking for an opportunity that will allow you to develop your business expertise, take...
Join Our Danish-Speaking Team Today! Together with your colleagues in Customer Operations, you will handle day-to-day order management, resolve disputes and queries, prepare reports, and proactively communicate with our customers. You’ll also collaborate closely with the rest of the team to ensure...
TELUS DigitalGdańsk, Olivia Business Centre
praca zdalna / hybrydowa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów; Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail; Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz ich wykorzystywania; Wprowadzanie...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Wsparcie klienta w zakresie zakupu samochodów elektrycznych oraz obsługa posprzedażowa (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Bieżące raportowanie w systemach.
Zadania: Obsługa klientów linii lotniczej, obejmująca wszystkie etapy podróży – od planowania do przylotu. Udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów oraz obsługa reklamacji i zgłoszeń dotyczących bagażu. Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila.
Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie reklamacjami oraz zagadnieniami...
Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie reklamacjami oraz zagadnieniami...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Your responsibilities: Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical...