Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader for Customer Operations

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    As a Customer Service Team Leader, you become a part of our Global Shared Services in Gdansk. Here, you won’t find factory machines or farmers. Instead, you will join over 700 colleagues dedicated to supporting all of Arla with IT, HR, financial and procurement operations. Joining us, you will...
  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
  • Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Gdańsk, Oliwa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalna i kompleksowa obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...
  • Key Account Manager - IT/ICT

    T-Mobile Polska S.A.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Przygotowanie ofert handlowych w oparciu o standardy T-Mobile Business Solutions i potrzeby klienta; Negocjowanie umów i warunków handlowych; Zawieranie umów w tym o świadczenie usług, sprzedaży oraz innych, zgodnie z ofertą TMPL ze szczególnym...
  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy. Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Do zadań...
  • Kierownik Zespołu Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Gdańsk    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    5 dni
    Zadania: rekrutacja do zespołu sprzedażowego; rozwój i szkolenie zespołu; realizacja celów biznesowych; motywowanie, kreowanie dobrej atmosfery pracy.
  • Koordynator Obsługi Logistycznej

    Schenker sp z o.o.   Gdańsk, Pomerania    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres zadań: Dbanie o wyniki: operacyjne, finansowe i wydajnościowe podległych projektów; Efektywne zarządzanie podległym zespołem w duchu wzajemnej współpracy, motywowanie zespołu; Umiejętność szybkiego reagowania na zmiany; Planowanie, organizowanie oraz kontrola pracy magazynu w...
  • Koordynator Zespołu Sprzedaży

    Praca.pl   Gdańsk    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: Rekrutacja członków zespołu; Rozwijanie i szkolenie pracowników; Realizacja wyznaczonych celów biznesowych; Motywowanie i dbanie o pozytywny klimat w zespole;
  • Dyrektor Agencji

    Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje główne zadania: Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży. Tworzenie własnego biznesu. Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Konsultantów oraz Liderów Sprzedaży. Aktywne budowanie portfela klientow. Realizacja strategii sprzedażowych. Rozwój umiejętności produktowych i...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Kierownik ds. Obsługi Klienta Gdańsk
Customer Service / Order Management Senior Associate with German

Customer Service / Order Management Senior Associate with German

Accenture Sp. z o. o.
Gdańsk
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
1065 dni temu
Customer Service / Order Management Senior Associate with German
Gdańsk
Nr ref.: R00031464

Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services in strategy and consulting, interactive, technology and operations, with digital capabilities across all of these services. We combine unmatched experience and specialized capabilities across more than 40 industries — powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. With 506,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture brings continuous innovation to help clients improve their performance and create lasting value across their enterprises. Visit us at www.accenture.com.

 

Accenture Operations provides business process services for specific functions, including finance and accounting; procurement and supply chain; and marketing & sales. We operate business processes with a combination of talent and data, artificial intelligence, analytics and digital technologies, helping clients to improve their productivity, customer experience and performance.

What will you do?
  • Maintain a positive, empathetic and professional attitude towards customers.
  • Acknowledge and resolve customer complaints/inquiries.
  • Keep records of customer interactions, transactions, comments and complaints.
  • Receive and drive timely resolution or closure of standard/routine order-related customer queries, complaints and feedback.
  • Optimization of  the Order-to-Bill processes by regularly analyzing efficiency of processes and issues being detected by the Regional Order-to-Bill team.
  • First point of contact in case of escalations.
  • Analyze key metrics and perform root-cause analysis, as needed.
  • Process and ensure that all return requests comply with the Return policies including appropriate approval and documentation.
  • Perform process controls (ICS, ICM, BPC) as described in the desktop procedures.
What do we expect?
  • Preferably a university degree or equivalent, especially with main focus on Administration or Supply Chain Management. Alternatively an equivalent progressive working experience.
  • 2-4 years of experience in Customer Service or other similar related Order-to-Cash processes.
  • Strong communication and presentation skills.
  • Highly customer oriented.
  • Problem solving, decision-making and organizational skills.
  • Project and people management skills.
  • Ability to embrace change and be able to work in a changing environment.
  • Ability to lead and coordinate cross-country, virtual teams if needed
  • Fluent German (min. C1) skills both in the spoken and written form as a must, plus minimum B1/B2 degree of English
We offer:
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.
  • Civil contract.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.  
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life. 
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.

Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services in strategy and consulting, interactive, technology and operations, with digital capabilities across all of these services. We combine unmatched experience and specialized capabilities across more than 40 industries — powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. With 506,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture brings continuous innovation to help clients improve their performance and create lasting value across their enterprises. Visit us at www.accenture.com.

 

Accenture Operations provides business process services for specific functions, including finance and accounting; procurement and supply chain; and marketing & sales. We operate business processes with a combination of talent and data, artificial intelligence, analytics and digital technologies, helping clients to improve their productivity, customer experience and performance.

What will you do?
  • Maintain a positive, empathetic and professional attitude towards customers.
  • Acknowledge and resolve customer complaints/inquiries.
  • Keep records of customer interactions, transactions, comments and complaints.
  • Receive and drive timely resolution or closure of standard/routine order-related customer queries, complaints and feedback.
  • Optimization of  the Order-to-Bill processes by regularly analyzing efficiency of processes and issues being detected by the Regional Order-to-Bill team.
  • First point of contact in case of escalations.
  • Analyze key metrics and perform root-cause analysis, as needed.
  • Process and ensure that all return requests comply with the Return policies including appropriate approval and documentation.
  • Perform process controls (ICS, ICM, BPC) as described in the desktop procedures.
What do we expect?
  • Preferably a university degree or equivalent, especially with main focus on Administration or Supply Chain Management. Alternatively an equivalent progressive working experience.
  • 2-4 years of experience in Customer Service or other similar related Order-to-Cash processes.
  • Strong communication and presentation skills.
  • Highly customer oriented.
  • Problem solving, decision-making and organizational skills.
  • Project and people management skills.
  • Ability to embrace change and be able to work in a changing environment.
  • Ability to lead and coordinate cross-country, virtual teams if needed
  • Fluent German (min. C1) skills both in the spoken and written form as a must, plus minimum B1/B2 degree of English
We offer:
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.
  • Civil contract.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.  
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life. 
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Poznaj

Accenture Sp. z o.o.

Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.

W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.

Podobne oferty

  • Team Leader for Customer Operations

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    As a Customer Service Team Leader, you become a part of our Global Shared Services in Gdansk. Here, you won’t find factory machines or farmers. Instead, you will join over 700 colleagues dedicated to supporting all of Arla with IT, HR, financial and procurement operations. Joining us, you will...
  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
  • Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Gdańsk, Oliwa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalna i kompleksowa obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...
  • Key Account Manager - IT/ICT

    T-Mobile Polska S.A.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Przygotowanie ofert handlowych w oparciu o standardy T-Mobile Business Solutions i potrzeby klienta; Negocjowanie umów i warunków handlowych; Zawieranie umów w tym o świadczenie usług, sprzedaży oraz innych, zgodnie z ofertą TMPL ze szczególnym...
  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy. Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Do zadań...
  • Kierownik Zespołu Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Gdańsk    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    5 dni
    Zadania: rekrutacja do zespołu sprzedażowego; rozwój i szkolenie zespołu; realizacja celów biznesowych; motywowanie, kreowanie dobrej atmosfery pracy.
  • Koordynator Obsługi Logistycznej

    Schenker sp z o.o.   Gdańsk, Pomerania    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres zadań: Dbanie o wyniki: operacyjne, finansowe i wydajnościowe podległych projektów; Efektywne zarządzanie podległym zespołem w duchu wzajemnej współpracy, motywowanie zespołu; Umiejętność szybkiego reagowania na zmiany; Planowanie, organizowanie oraz kontrola pracy magazynu w...
  • Koordynator Zespołu Sprzedaży

    Praca.pl   Gdańsk    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: Rekrutacja członków zespołu; Rozwijanie i szkolenie pracowników; Realizacja wyznaczonych celów biznesowych; Motywowanie i dbanie o pozytywny klimat w zespole;
  • Dyrektor Agencji

    Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje główne zadania: Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży. Tworzenie własnego biznesu. Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Konsultantów oraz Liderów Sprzedaży. Aktywne budowanie portfela klientow. Realizacja strategii sprzedażowych. Rozwój umiejętności produktowych i...