Siedziba: Warszawa Śródmieście
Dla naszego Klienta, znanej marki, zajmującej się sprzedażą napojów alkoholowych, na zastępstwo na okres 1,5 roku, poszukujemy osoby na stanowisko:
Customer Service and Office Assistant
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będą należały zarówno zadania recepcyjne jak i obsługa zamówień.
Wśród zadań można więc wyróżnić m.in. koordynację pracy biura, obsługę gości, zarządzanie korespondencją, zamawianie materiałów biurowych i pomoc w organizacji spotkań i podróży służbowych.
W ramach obsługi Klientów, osoba ta będzie odpowiedzialna za przyjmowanie i obsługę zamówień (mailowo i telefonicznie) w systemie SAP, wprowadzanie danych i bieżący kontakt z Klientami.
Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego (lub w trakcie studiów) oraz doświadczenia w pracy biurowej i/lub związanej z obsługą klienta. W związku ze specyfiką pracy, kandydaci powinni znać język angielski min. na poziomie B2 (obsługa klientów obcojęzycznych).
Mile widziana znajomość systemu SAP.
Poszukujemy osób otwartych i komunikatywnych, jak również dokładnych i rzetelnych. Klient ceni też samodzielność i dobrą organizację czasu.
Firma oferuje zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas 1,5 roku, benefity pozapłacowe (opieka medyczna, codzienne lunchowe bony sodexo) i miłą atmosferę w kameralnym zespole.