Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Gliwice
Customer Service Manager

Customer Service Manager

iExporter
Gliwice
praca stacjonarna
4645 dni temu
Customer Service Manager
Numer referencyjny: 02/CSM/2012 - 2012-02-14

O pracodawcy:

Nasz Klient, dynamicznie rozwijająca się międzynarodowa firma produkcyjna poszukuje kandydata na w/w stanowisko.

Miejsce Pracy

  • Gliwice

Zakres obowiązków:

  • Kompleksowe zarządzanie procesem obsługi klienta w organizacji oraz kreowanie polityki pionu Customer Service.
  • Ścisła współpraca z innymi działami w firmie (pion zakupów,  jakości, produkcji, logistyki), a także koordynacja ich pracy w celu zapewnienia zadowolenia klienta.
  • Kształtowanie standardów i procedur obsługi klienta w organizacji.
  • Zarządzanie i koordynowanie pracą zespołu specjalistów ds. obsługi klienta. 
  • Monitorowanie postępów pracy zespołu i wspieranie zespołu w codziennej pracy.
  • Wsparcie rozwojowe dla zespołu (np. prowadzenie sesji coachingowych).
  • Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta, świadczonych usług i ich efektywności (zgodnie z przyjętymi procedurami oraz ustaleniami z klientami).
  • Utrzymywanie  kontaktów i budowanie relacji z kluczowymi klientami  na arenie międzynarodowej.

Pracodawca oczekuje:

  • Kilkuletniego doświadczenia managerskiego w działach związanych z obsługą klienta (customer service, zakupy, logistyka, supply chain) i zarządzaniem procesami (np. Project/Program Manager).
  • Doświadczenia zdobytego w strukturach korporacyjnych w branży motoryzacyjnej.
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i przynajmniej dobrej znajomości języka niemieckiego (znajomość języków jest niezbędna ze względu na charakter pracy i kontakty z klientami).
  • Doświadczenia w budowaniu relacji z klientem. 
  • Umiejętności tworzenia i zarządzania budżetem.

Idealny Kandydat to osoba o wysoko rozwiniętych umiejętnościach organizacyjnych i planistycznych. Szukamy osób dobrze czujących się w skomplikowanych i dynamicznych strukturach wymagających szybkiego działania, podejmowania decyzji i elastyczności w działaniu. Kandydaci powinni wykazać się umiejętnościami managerskimi.

Pracodawca oferuje:

  • Rozwojowe stanowisko pracy ulokowane bezpośrednio w strukturach top managmentu koncernu.
  • Dużą decyzyjność i odpowiedzialność na stanowisku podporządkowanym bezpośrednio Prezesowi w ramach korporacji.
  • Ciekawe wyzwania i możliwość realizacji własnych pomysłów.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.

Aplikuj

Miejsce:Gliwice Aplikuj
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)