Customer Service Manager
Numer referencyjny: 02/CSM/2012 - 2012-02-14
O pracodawcy:
Nasz Klient, dynamicznie rozwijająca się międzynarodowa firma produkcyjna poszukuje kandydata na w/w stanowisko.
Miejsce Pracy
- Gliwice
Zakres obowiązków:
- Kompleksowe zarządzanie procesem obsługi klienta w organizacji oraz kreowanie polityki pionu Customer Service.
- Ścisła współpraca z innymi działami w firmie (pion zakupów, jakości, produkcji, logistyki), a także koordynacja ich pracy w celu zapewnienia zadowolenia klienta.
- Kształtowanie standardów i procedur obsługi klienta w organizacji.
- Zarządzanie i koordynowanie pracą zespołu specjalistów ds. obsługi klienta.
- Monitorowanie postępów pracy zespołu i wspieranie zespołu w codziennej pracy.
- Wsparcie rozwojowe dla zespołu (np. prowadzenie sesji coachingowych).
- Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta, świadczonych usług i ich efektywności (zgodnie z przyjętymi procedurami oraz ustaleniami z klientami).
- Utrzymywanie kontaktów i budowanie relacji z kluczowymi klientami na arenie międzynarodowej.
Pracodawca oczekuje:
- Kilkuletniego doświadczenia managerskiego w działach związanych z obsługą klienta (customer service, zakupy, logistyka, supply chain) i zarządzaniem procesami (np. Project/Program Manager).
- Doświadczenia zdobytego w strukturach korporacyjnych w branży motoryzacyjnej.
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i przynajmniej dobrej znajomości języka niemieckiego (znajomość języków jest niezbędna ze względu na charakter pracy i kontakty z klientami).
- Doświadczenia w budowaniu relacji z klientem.
- Umiejętności tworzenia i zarządzania budżetem.
Idealny Kandydat to osoba o wysoko rozwiniętych umiejętnościach organizacyjnych i planistycznych. Szukamy osób dobrze czujących się w skomplikowanych i dynamicznych strukturach wymagających szybkiego działania, podejmowania decyzji i elastyczności w działaniu. Kandydaci powinni wykazać się umiejętnościami managerskimi.
Pracodawca oferuje:
- Rozwojowe stanowisko pracy ulokowane bezpośrednio w strukturach top managmentu koncernu.
- Dużą decyzyjność i odpowiedzialność na stanowisku podporządkowanym bezpośrednio Prezesowi w ramach korporacji.
- Ciekawe wyzwania i możliwość realizacji własnych pomysłów.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
Aplikuj
Miejsce:Gliwice | Aplikuj |
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb
niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)