BMZ Poland Sp. z o.o., z siedzibą w Gliwicach jest częścią międzynarodowej korporacji założonej w 1994 r. w Niemczech. Obecnie jest liderem wśród europejskich producentów zestawów akumulatorowych dla przemysłu ogrodniczego i medycznego. Specjalizuje się w projektowaniu i produkcji inteligentnych systemów podtrzymywania energii. Obecnie BMZ Poland poszukuje kandydatów na stanowisko:
Customer Service Manager with English and German languages
Miejsce pracy: Gliwice
Opis stanowiska:
- Zarządzanie pracą kilkuosobowego zespołu;
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży z BMZ GmbH, a także wewnętrznie z działami technicznymi, zakupowymi, planowania produkcji, logistyki;
- Bezpośredni kontakt z Klientami;
- Zarządzanie umowami z Klientami;
- Inicjowanie ustaleń, reguł z Klientem zagranicznym, a także w ramach grupy BMZ;
- Reprezentacja spółki w kontaktach z Klientami zagranicznymi (Niemcy, Holandia, Szwecja, UK, Austria, Francja);
- Budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych z Klientami;
- Reprezentowanie firmy w trakcie audytów lub innych wizyt Klientów grupy BMZ;
- Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi: problemy jakościowe, opóźnione dostawy itp.;
- Wdrożenie strategii zarządzania sprzedażą celem zapewnienia jak najlepszego wsparcia zgodnie z wymaganiami Klientów grupowych i bezpośrednich BMZ Poland;
- Raportowanie do Dyrektora Supply Chain BMZ Poland;
- Dbanie o realizację sprzedaży zgodnie z zapotrzebowaniem Klienta;
- Weryfikacja danych przekazywanych od Klienta, zabezpieczanie interesu Spółki przez eliminowanie błędów i aktywną komunikację z Klientem w celu weryfikacji zamówień / forecastów, analiza trendów, danych historycznych oraz działanie w celu poprawy danych wejściowych w systemie ERP;
- Aktywna komunikacja zwrotna do Klienta dotycząca potwierdzeń dostaw jak i pojawiających się problemów.
Wymagania stawiane Kandydatom:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne, logistyczne lub techniczne;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego;
- Minimum 3 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem ( administracja, sprzedaż, wsparcie sprzedaży, planowanie produkcji, logistyka, customer service ) w firmie produkcyjnej;
- Minimum rok doświadczenia popartego sukcesami w relacjach biznesowych z Klientami;
- Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności prezentacji, argumentacji oraz dyplomatyczne;
- Znajomość zagadnień logistycznych, organizacji łańcucha dostaw;
- Doświadczenie w używaniu nowoczesnych systemów klasy ERP;
- Biegła umiejętność posługiwania się MS Office, w szczególności Excel oraz Power Point;
- Silna motywacja, samodzielność, umiejętność organizacji i planowania własnego czasu pracy, jak i pracy podległego zespołu;
- Gotowość do podróży służbowych, głównie do Niemiec ( 10-20% czasu pracy );
- Asertywność, kreatywność, gracz zespołowy;
- Umiejętność działania pod presją czasu i w warunkach stresowych;
- Nastawienie i wytrwałość w przeprowadzaniu zmian i poprawie procesów.
Oferujemy:
- Pracę od zaraz w oparciu o umowę o pracę;
- Pracę w międzynarodowym młodym środowisku;
- Możliwość rozwoju w grupie specjalistów;
- Prywatną opiekę medyczną / kartę Multisport / naukę języków obcych.