specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
6 dni
Zakres obowiązków: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej, opracowywanie propozycji poprawy jakości informowania podróżnych,...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: nadzór nad prawidłową obsługą Pacjenta zgodnie z przyjętymi standardami; szkolenia, coaching i ocena pracy pracowników; koordynowanie planu wizyt pacjentów; przyjmowanie/wyjaśnianie reklamacji obsługowych; realizacja akcji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Zakres obowiązków: sprzedaż usług ochrony, utrzymania czystości oraz rozwiązań z obszaru zabezpieczeń technicznych opartych o nowoczesne technologie; aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, współpraca z innymi działami nad...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
1 dni
Kreowanie i monitoring realizacji strategii i kierunków rozwoju obszaru Digital; Monitorowanie i analizowanie działań konkurencji oraz trendów na rynku pod kątem innowacyjnych rozwiązań technologicznych i biznesowych; Analiza potencjału biznesowego i możliwości zastosowania...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
dyrektor umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 10 000 - 20 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków przejęcie istniejącego oddziału i rozbudowa działu handlowego; zarządzanie sprzedażą na podległym rynku; realizacja założonych planów; motywowanie i szkolenie podległego zespołu z zakresu poprawy jakości obsługi klienta;
Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy. Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Do zadań...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twoje zadania: Wsparcie rozwoju biznesu u nowych Klientów poprzez holistyczną analizę potrzeb; Tworzenie nowych możliwości biznesowych poprzez poszukiwanie potencjalnych Partnerów; Opieka nad procesem handlowym od etapu pozyskania lead’a, poprzez negocjacje, kończąc na realizacji...
kierownik/koordynator kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zadania na stanowisku: Nadzór nad realizacją planów sprzedażowych i optymalizacją istniejących procesów sprzedażowych. Bieżąca analiza rynku branży budowlanej w zakresie analizy działań konkurencji, identyfikowania możliwości rozwoju sprzedaży i nowych kanałów dystrybucji....
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Nadzór nad procesami sprzedaży, uzupełnianiem półek, wstępnej kompletacji dostaw oraz logistyki. Rozwój biznesu: realizacja budżetu sprzedaży poprzez prawidłową realizację zamówień, organizację ekspozycji i profesjonalną obsługę...
Polish Trading Sp. z o.o. jest firmą działającą na rynku od 2017 roku. Łączy odwieczne tradycje handlowe z nowoczesnymi metodami pracy i zarządzania.
Firma prowadzi działalność o profilu handlowym z wieloma specjalizacjami. Pracownikami firmy są wykwalifikowani specjaliści z wieloletnim doświadczeniem, prezentujący wysoką kulturę osobistą i handlową doskonale rozumiejący mechanizmy rynkowe.
Działalność podlega ciągłemu doskonaleniu, rozwojowi i ekspansji na nowych rynkach zarówno krajowych, jak i zagranicznych.
Polish Trading jest firmą handlową działającą w wielu sektorach. Do podstawowych obszarów działalności zaliczamy:
rolnictwo,
przemysł spożywczy,
przemysł chemiczny,
bio-energetyka.
Współpracujemy z wieloma dużymi kontrahentami o zasięgu ogólnoświatowym ze szczególnym uwzględnieniem współpracy w ramach Europy.
Jesteśmy firmą, której polityka personalna opiera się na przekonaniu, że pracownicy to nasz najcenniejszy kapitał.
Zaangażowanie i właściwa motywacja i umiejętność pracy zespołowej dopełniają obraz modelowego pracownika naszej firmy.
Customer service manager / sekretariat
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Wprowadzeniu informacji / zamówień do systemu handlowo-księgowego.
Pilnowanie korespondencji od klientów.
Sprawdzanie dokumentacji handlowej.
Przygotowywanie umów handlowych.
Pilnowanie kondycji finansowej i należności kontrahentów.
Organizowanie spotkań.
Odsyłanie poczty i kontrolowanie wejścia i wyjścia przesyłek pismem i dokumentacji do kontrahentów.
Nadzór i kontrola rozporządzeń związanych z operacją handlową.
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, rosyjskiego.
Bardzo dobra organizacja pracy.
Punktualność i precyzyjność.
Wyższe wykształcenie.
Bardzo dobra znajomość i doświadczenie w pracy z pakietem programów MS Office.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
6 dni
Zakres obowiązków: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej, opracowywanie propozycji poprawy jakości informowania podróżnych,...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: nadzór nad prawidłową obsługą Pacjenta zgodnie z przyjętymi standardami; szkolenia, coaching i ocena pracy pracowników; koordynowanie planu wizyt pacjentów; przyjmowanie/wyjaśnianie reklamacji obsługowych; realizacja akcji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Zakres obowiązków: sprzedaż usług ochrony, utrzymania czystości oraz rozwiązań z obszaru zabezpieczeń technicznych opartych o nowoczesne technologie; aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, współpraca z innymi działami nad...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
1 dni
Kreowanie i monitoring realizacji strategii i kierunków rozwoju obszaru Digital; Monitorowanie i analizowanie działań konkurencji oraz trendów na rynku pod kątem innowacyjnych rozwiązań technologicznych i biznesowych; Analiza potencjału biznesowego i możliwości zastosowania...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
dyrektor umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 10 000 - 20 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków przejęcie istniejącego oddziału i rozbudowa działu handlowego; zarządzanie sprzedażą na podległym rynku; realizacja założonych planów; motywowanie i szkolenie podległego zespołu z zakresu poprawy jakości obsługi klienta;
Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy. Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Do zadań...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twoje zadania: Wsparcie rozwoju biznesu u nowych Klientów poprzez holistyczną analizę potrzeb; Tworzenie nowych możliwości biznesowych poprzez poszukiwanie potencjalnych Partnerów; Opieka nad procesem handlowym od etapu pozyskania lead’a, poprzez negocjacje, kończąc na realizacji...
kierownik/koordynator kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zadania na stanowisku: Nadzór nad realizacją planów sprzedażowych i optymalizacją istniejących procesów sprzedażowych. Bieżąca analiza rynku branży budowlanej w zakresie analizy działań konkurencji, identyfikowania możliwości rozwoju sprzedaży i nowych kanałów dystrybucji....
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Nadzór nad procesami sprzedaży, uzupełnianiem półek, wstępnej kompletacji dostaw oraz logistyki. Rozwój biznesu: realizacja budżetu sprzedaży poprzez prawidłową realizację zamówień, organizację ekspozycji i profesjonalną obsługę...