Zakres obowiązków: monitorowanie rynku oraz analiza i weryfikacja cen konkurencji; kontrola grup rabatowych i ofert klientów; zarządzanie uprawnieniami jakie posiadają sprzedawcy do modyfikacji cen; bieżąca współpraca z handlowcami pracującymi w terenie; czynny udział w kształtowaniu i...
Twój zakres obowiązków: Monitorowanie ofert składanych przez Dział Sprzedaży i wpinanie ich do systemu operacyjnego; Weryfikacja rejestracji Klientów i uzupełnianie danych w SAP; Wspieranie projektów dotyczących zmian cen dla Klientów; Opieka nad zgodnością danych i funkcjonowaniem...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Zakres obowiązków: wsparcie specjalistów ds. sprzedaży w doborze urządzeń do automatycznej identyfikacji obiektów; dobieranie i projektowanie rozwiązań; udział w spotkaniach biznesowych i szkoleniach; przeprowadzanie prezentacji i szkoleń dla klientów; udział we wdrażaniu rozwiązań;
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
21 godz.
Key Responsibilities: Maintain the funnel of Project Arrow accounts to be always UpToDate and accurate; Coordinate with account managers on help-needed tasks to support execution in non-Product or Tender specifics; Cooperation with Market MBA to provide best in class support to the account managers...
Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych; Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie sprzętu IT (presales) Realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie; Rozpoznawanie i...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 000 - 8 221 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: praca dla wiodącego producenta produktów innowacyjnych w branży tytoniowej obsługa połączeń przychodzących, maili oraz chatów nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów (Cross/Upselling produktów i...
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami; realizacja celów sprzedażowych...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej w procedurach sprzedażowych; Monitorowanie oraz sprawdzanie jakości dokumentów sporządzanych przez dział sprzedaży; Tworzenie analiz rynkowych, projektowanie ofert handlowych oraz redagowanie umów i załączników; Zarządzanie...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Opieka nad dotychczasowymi klientami; Obsługa i wsparcie techniczne klientów; Przygotowywanie wycen i ofert handlowych; Przygotowywanie koncepcji technicznych; Negocjowanie warunków handlowych z dostawcami;
specjalista junior / mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Do głównych zadań będzie wsparcie Inżynierów Sprzedaży w obsłudze procesów handlowych i inwestycyjnych. Wsparcie przy ofertowaniu, doborze urządzeń, projektowaniu i wspieraniu procesu handlowego.
Polimport sp. z o.o. jest firmą działającą na rynku polskim od 2008 roku. Łączy odwieczne tradycje handlowe z nowoczesnymi metodami pracy i zarządzania. Firma prowadzi działalność o profilu handlowym z wieloma specjalizacjami. Pracownikami firmy są wykwalifikowani specjaliści prezentujący wysoką kulturę osobistą i handlową doskonale rozumiejący mechanizmy rynkowe. Działalność podlega ciągłemu doskonaleniu, rozwojowi i ekspansji na nowych rynkach zarówno krajowych, jak i zagranicznych.
Polimport jest firmą handlową działającą w wielu sektorach. Do podstawowych obszarów działalności zaliczamy:
rolnictwo,
przemysł spożywczy,
przemysł chemiczny,
tekstylia,
nawozy.
Współpracujemy z wieloma dużymi kontrahentami o zasięgu ogólnoświatowym ze szczególnym uwzględnieniem współpracy w ramach Europy.
Jesteśmy firmą, której polityka personalna opiera się na przekonaniu, że pracownicy to nasz najcenniejszy kapitał. Stale dbamy o podnoszenie kwalifikacji kadr. Kompetencja, skuteczność oraz pomysłowość działania - to cechy, które cenimy najbardziej. Właściwa motywacja i umiejętność pracy zespołowej dopełniają obraz modelowego pracownika naszej firmy.
Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Customer service manager / sekretariat
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Wprowadzanie informacji / zamówień do systemu handlowo-księgowego.
Pilnowanie korespondencji od klientów.
Sprawdzanie dokumentacji handlowej.
Przygotowywanie umów handlowych.
Pilnowanie kondycji finansowej i należności kontrahentów.
Organizowanie spotkań.
Odsyłanie poczty i kontrolowanie wejścia i wyjścia przesyłek pismem i dokumentacji do kontrahentów.
Nadzór i kontrola rozporządzeń związanych z operacją handlową.
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, rosyjskiego.
Bardzo dobra organizacja pracy.
Wyższe wykształcenie.
Bardzo dobra znajomość i doświadczenie w pracy z pakietem programów MS Office.
Zakres obowiązków: monitorowanie rynku oraz analiza i weryfikacja cen konkurencji; kontrola grup rabatowych i ofert klientów; zarządzanie uprawnieniami jakie posiadają sprzedawcy do modyfikacji cen; bieżąca współpraca z handlowcami pracującymi w terenie; czynny udział w kształtowaniu i...
Twój zakres obowiązków: Monitorowanie ofert składanych przez Dział Sprzedaży i wpinanie ich do systemu operacyjnego; Weryfikacja rejestracji Klientów i uzupełnianie danych w SAP; Wspieranie projektów dotyczących zmian cen dla Klientów; Opieka nad zgodnością danych i funkcjonowaniem...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Zakres obowiązków: wsparcie specjalistów ds. sprzedaży w doborze urządzeń do automatycznej identyfikacji obiektów; dobieranie i projektowanie rozwiązań; udział w spotkaniach biznesowych i szkoleniach; przeprowadzanie prezentacji i szkoleń dla klientów; udział we wdrażaniu rozwiązań;
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
21 godz.
Key Responsibilities: Maintain the funnel of Project Arrow accounts to be always UpToDate and accurate; Coordinate with account managers on help-needed tasks to support execution in non-Product or Tender specifics; Cooperation with Market MBA to provide best in class support to the account managers...
Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych; Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie sprzętu IT (presales) Realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie; Rozpoznawanie i...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 000 - 8 221 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: praca dla wiodącego producenta produktów innowacyjnych w branży tytoniowej obsługa połączeń przychodzących, maili oraz chatów nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów (Cross/Upselling produktów i...
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami; realizacja celów sprzedażowych...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej w procedurach sprzedażowych; Monitorowanie oraz sprawdzanie jakości dokumentów sporządzanych przez dział sprzedaży; Tworzenie analiz rynkowych, projektowanie ofert handlowych oraz redagowanie umów i załączników; Zarządzanie...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Opieka nad dotychczasowymi klientami; Obsługa i wsparcie techniczne klientów; Przygotowywanie wycen i ofert handlowych; Przygotowywanie koncepcji technicznych; Negocjowanie warunków handlowych z dostawcami;
specjalista junior / mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Do głównych zadań będzie wsparcie Inżynierów Sprzedaży w obsłudze procesów handlowych i inwestycyjnych. Wsparcie przy ofertowaniu, doborze urządzeń, projektowaniu i wspieraniu procesu handlowego.