Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Customer Service Executive
Praca Stała
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: CSK/076/ZAA
Zadania:
- Telefoniczna oraz pisemna (e-mailowa) obsługa Klienta,
- Organizowanie przesyłek do Klientów,
- Budowanie długofalowej współpracy z Klientami,
- Wpisywanie otrzymywanych zamówień do systemu komputerowego,
- Wspieranie działu sprzedaży, współpraca z przedstawicielami handlowymi,
- Pisanie protokołów, fakturowanie przesyłek,
- Bardzo szybkie reagowanie na nagłe sytuacje/ zlecenia,
- Dbanie o terminowość i zgodność szczegółów dostaw z zamówieniami.
- Gotowość do pracy w trybie zmianowym (w godzinach 7-15, 12-20) oraz do odbywania dyżurów nocnych i weekendowych (zdalnie),
- Biegła znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
- Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek/specjalność: Logistyka i pokrewne),
- Bardzo dobre zdolności komunikacyjne oraz szybkość w działaniu,
- Dobra dykcja,
- Sumienność i zaangażowanie,
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta mile widziane.
- Zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
- Prywatną opiekę medyczna,
- Możliwość rozwoju zawodowego w dużym, międzynarodowym koncernie,
- Pracę w młodym, dynamicznym zespole,
- Zdobycie cennego doświadczenia i możliwość wykorzystywania języka angielskiego.