IPK (dawniej Instytut Promocji Kadr) jest ogólnopolską firmą doradztwa personalnego, działającą od 1991 roku. Trzydziestoosobowy zespół konsultantów i ekspertów pracuje dla klientów z całej Polski w czterech biurach - w Warszawie, Sopocie, Poznaniu i Wrocławiu.
CUSTOMER SERVICE ASSISTANT
Nr ref.: CSA-JS/01/11/praca
Miejsce pracy: Rybnik
Opis stanowiska:
- zarządzanie logistyką dla przypisanej grupy klientów (łańcuch dostaw w zakresie przepływu towaru: przyjęcie od dostawcy, sprawdzenie jakości, formalności transportowe/ celne, magazynowanie, wysyłka do klienta, zafakturowanie);
- ścisła współpraca z magazynem i działem sprzedaży;
- kompleksowa obsługa klientów w zakresie zapytań, udzielania niezbędnych informacji;
- przyjmowanie reklamacji od klientów;
- podejmowanie decyzji w zakresie bieżącej obsługi klientów (logistyka, transport, stany magazynowe);
- sporządzanie raportów;
- podejmowanie decyzji dotyczących przemieszczania towarów, komponentów, półproduktów itd.;
- rozwiązywanie problemów związanych z transportem.
Od kandydatów wymagamy:
- doświadczania w obsłudze dostaw międzynarodowych i krajowych;
- nastawienia biznesowego (umiejętność analizowania i przewidywania sytuacji, podejmowania decyzji);
- znajomości zagadnień z zakresu logistyki, łańcucha dostaw – praktyczne wykorzystanie w organizowaniu i priorytetyzowaniu zadań;
- wysokich zdolności organizacyjnych i komunikacyjnych – umiejętności nawiązywania relacji;
- odpowiedzialności;
- asertywności;
- skrupulatności;
- bardzo dobra znajomość MS Office, doświadczenie pracy z ERP i CRM mile widziane;
- znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację osobistą, telefoniczną i mailową w warunkach pracy.
Oferujemy:
- możliwość rozwoju w ramach struktur firmy;
- atrakcyjne warunki zatrudnienia;
- pracę w dynamicznym zespole w międzynarodowej firmie.