Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Rybnik
CUSTOMER SERVICE ASSISTANT

CUSTOMER SERVICE ASSISTANT

IPK sp. z o.o.
Rybnik
praca stacjonarna
4962 dni temu
IPK Sp. z o.o.
ul. Reja 13/15,
81-874 Sopot

Biuro IPK Sp. z o.o.
w Warszawie

ul. Mariensztat 8,
00-302 Warszawa

Biuro IPK Sp. z o.o.
we Wrocławiu

ul. Podwale 62,
50-010 Wrocław

Biuro IPK Sp. z o.o.
w Poznaniu

ul. Janickiego 20b/45,
60-542 Poznań

IPK (dawniej Instytut Promocji Kadr) jest ogólnopolską firmą doradztwa personalnego, działającą od 1991 roku. Trzydziestoosobowy zespół konsultantów i ekspertów pracuje dla klientów z całej Polski w czterech biurach - w Warszawie, Sopocie, Poznaniu i Wrocławiu.



CUSTOMER SERVICE ASSISTANT

Nr ref.: CSA-JS/01/11/praca

Miejsce pracy: Rybnik


Opis stanowiska:
  • zarządzanie logistyką dla przypisanej grupy klientów (łańcuch dostaw w zakresie przepływu towaru: przyjęcie od dostawcy, sprawdzenie jakości, formalności transportowe/ celne, magazynowanie, wysyłka do klienta, zafakturowanie);
  • ścisła współpraca z magazynem i działem sprzedaży;
  • kompleksowa obsługa klientów w zakresie zapytań, udzielania niezbędnych informacji;
  • przyjmowanie reklamacji od klientów;
  • podejmowanie decyzji w zakresie bieżącej obsługi klientów (logistyka, transport, stany magazynowe);
  • sporządzanie raportów;
  • podejmowanie decyzji dotyczących przemieszczania towarów, komponentów, półproduktów itd.;
  • rozwiązywanie problemów związanych z transportem.

Od kandydatów wymagamy:

  • doświadczania w obsłudze dostaw międzynarodowych i krajowych;
  • nastawienia biznesowego (umiejętność analizowania i przewidywania sytuacji, podejmowania decyzji);
  • znajomości zagadnień z zakresu logistyki, łańcucha dostaw – praktyczne wykorzystanie w organizowaniu i priorytetyzowaniu zadań;
  • wysokich zdolności organizacyjnych i komunikacyjnych – umiejętności nawiązywania relacji;
  • odpowiedzialności;
  • asertywności;
  • skrupulatności;
  • bardzo dobra znajomość MS Office, doświadczenie pracy z ERP i CRM mile widziane;
  • znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację osobistą, telefoniczną i mailową w warunkach pracy.

Oferujemy:
  • możliwość rozwoju w ramach struktur firmy;
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
  • pracę w dynamicznym zespole w międzynarodowej firmie.

Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz.926 z późn.zm.).”