Nasz klient – firma o zasięgu globalnym, obecna w 100 krajach świata na 5 kontynentach, jest wszechstronnym specjalistą oferującym kompletne rozwiązania transportowe dla swoich klientów. Pracuje nad nowatorskimi technologiami pomagającymi w pracy firmom transportowym i ich kierowcom. W chwili obecnej poszukujemy osoby na stanowisko:
Customer Service and Warranty Specialist
Nr ref.: CSW-AW/12/10/praca
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- analiza i kontrola roszczeń gwarancyjnych; - wsparcie dla przedstawicieli handlowych w sprawie zasad gwarancji; - wyjaśnianie dealerom zasad gwarancji; - koordynowanie audytów gwarancyjnych; - współpraca z Centralą firmy za granicą w zakresie realizowania polityki gwarancyjnej; - zaangażowanie i wsparcie dla pracowników technicznych i serwisu; - dostarczanie funkcjonalnych rozwiązań i wsparcia w zakresie roszczeń gwarancyjnych, także wdrażanie nowych narzędzi; - analizowanie pracy serwisów całodobowych; - kontakt z lokalnymi służbami operacyjnymi w zakresie jak najszybszej interwencji także poza granicami Polski (części zamienne, odszkodowania); - tworzenie raportów i analiz dla bezpośredniego Dyrektora Działu Obsługi Klienta oraz Centrali.
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe techniczne, analityczne; - doświadczanie w pracy na stanowiskach technicznej obsługi klienta lub w dziale analiz; - umiejętność sporządzania raportów i analiz; - biegła obsługa pakietu MS Office (szczególnie Excel, Access – umiejętność programowania VBA, makra, zaawansowana znajomość arkusza kalkulacyjnego); - mile widziana doświadczenie w pracy na SAP; - analityczny umysł; - chęć i umiejętność szybkiego uczenia się; - otwartość; - asertywność; - umiejętność wnioskowania; - bardzo dobra znajomość języka angielskiego.