Twoje zadania: Będziesz pierwszą osobą, która pomoże naszym niemieckojęzycznym klientom – telefonicznie, mailowo i poprzez chat; Zadbasz o procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym; Rozwiązywanie problemów technicznych stanie się Twoją specjalnością; Będziesz utrzymywać regularny...
Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: Wdrażanie zaawansowanych rozwiązań sieciowych i bezpieczeństwa oraz administrowanie nimi. Zarządzanie politykami firewall, VPN oraz innymi systemami w celu ochrony przed zagrożeniami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Znajomość tematyki bezpieczeństwa...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Na co dzień w naszym zespole:monitorujesz systemy cyberbezpieczeństwa w czasie rzeczywistym,analizujesz wykryte zdarzenia bezpieczeństwa,wykonujesz działania wspierające Threat Hunting,obsługujesz i kategoryzujesz incydenty bezpieczeństwa i nadajesz im priorytety,współpracujesz z drugą...
Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Na co dzień w naszym zespole:monitorujesz systemy cyberbezpieczeństwa w czasie rzeczywistym,analizujesz wykryte zdarzenia bezpieczeństwa,wykonujesz działania wspierające Threat Hunting,obsługujesz i kategoryzujesz incydenty bezpieczeństwa i nadajesz im priorytety,współpracujesz z drugą...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
6 dni
Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
Oferowanie wsparcia technicznego dla użytkowników platformy. Rejestracja i analiza problemów IT. Komunikacja z użytkownikami i współpracownicy w celu rozwiązywania problemów. Wparcie w obsłudze reklamacji.
Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
Klient portalu Praca.pl
Poznań
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid
8 dni
Profesjonalna obsługa klientów niemieckojęzycznych przez telefon, email oraz chat. Efektywne zarządzanie i procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym. Samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych oraz eskalowanie skomplikowanych przypadków. Utrzymywanie regularnego kontaktu z...
Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Customer Service Agent with Slovak
Praca Stała
Miejsce pracy: Łódź
Zadania:
Handling emails, faxes and calls directed to Customer Services
Customer care duties prior or besides orders: product information, stock availability, service level capacity, pricing confirmation, samples and new customer delivery account creations
Order Creation: edits and cancellations based on customer requests and processes
Customer inquiries on delivery tracking and back orders
Customer queries after deliveries: processing, suggesting solutions to parties involved
Wymagania:
Fluent Slovak and English
Previous experience in customer service/administrative tasks/accountancy will be atitude
Motivation to learn
Oferujemy:
Ability to work as part of the team in multilingual environment
Twoje zadania: Będziesz pierwszą osobą, która pomoże naszym niemieckojęzycznym klientom – telefonicznie, mailowo i poprzez chat; Zadbasz o procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym; Rozwiązywanie problemów technicznych stanie się Twoją specjalnością; Będziesz utrzymywać regularny...
Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: Wdrażanie zaawansowanych rozwiązań sieciowych i bezpieczeństwa oraz administrowanie nimi. Zarządzanie politykami firewall, VPN oraz innymi systemami w celu ochrony przed zagrożeniami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Znajomość tematyki bezpieczeństwa...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Na co dzień w naszym zespole:monitorujesz systemy cyberbezpieczeństwa w czasie rzeczywistym,analizujesz wykryte zdarzenia bezpieczeństwa,wykonujesz działania wspierające Threat Hunting,obsługujesz i kategoryzujesz incydenty bezpieczeństwa i nadajesz im priorytety,współpracujesz z drugą...
Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Na co dzień w naszym zespole:monitorujesz systemy cyberbezpieczeństwa w czasie rzeczywistym,analizujesz wykryte zdarzenia bezpieczeństwa,wykonujesz działania wspierające Threat Hunting,obsługujesz i kategoryzujesz incydenty bezpieczeństwa i nadajesz im priorytety,współpracujesz z drugą...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
6 dni
Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
Oferowanie wsparcia technicznego dla użytkowników platformy. Rejestracja i analiza problemów IT. Komunikacja z użytkownikami i współpracownicy w celu rozwiązywania problemów. Wparcie w obsłudze reklamacji.
Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
Klient portalu Praca.pl
Poznań
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid
8 dni
Profesjonalna obsługa klientów niemieckojęzycznych przez telefon, email oraz chat. Efektywne zarządzanie i procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym. Samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych oraz eskalowanie skomplikowanych przypadków. Utrzymywanie regularnego kontaktu z...
Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...