Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant Techniczny ds. Wsparcia Klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Obsługa klientów (połączenia, e-maile, czat). Reagowanie na zgłoszenia techniczne, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Współpraca z innymi działami wsparcia i inżynierami. Dbanie o wysoką jakość obsługi.
  • IT Konsultant

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Wsparcie funkcjonalne użytkowników aplikacji biznesowych oraz wykonywania drobnym prac administracyjnych w systemach IT: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń użytkowników; Obsługa zgłoszeń użytkowników w systemie; Doprecyzowywanie zgłoszeń – uszczegóławianie i wyjaśnianie...
  • Junior Supporter - IT Service Desk (Danish Speaker)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Młodszy Specjalista ds. HelpDesk

    Grupa Inter Cars   Giżycko    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Telefoniczną obsługę zgłoszeń dotyczących działania systemów IT; Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury oraz systemów IT; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - I linia wsparcia technicznego; Bieżące wsparcie w organizacji Działu IT;
  • Specjalista / Specjalistka ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów; Obsługa klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Asystent / Asystentka - Wsparcie w dziale IT

    H+H Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa
    2 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wydawanie sprzętu pracownikom; Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji; Wgrywanie i aktualizacja aplikacji w telefonach użytkowników; Bieżące wsparcie działu.
  • Operator Helpdesk / Analityk operacyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za koordynację zgłoszonych incydentów (usterek technicznych, informatycznych) w obiektach klienta. Stała kontrola i nadzór nad zgłaszanymi zdarzeniami; Tworzenie raportów okresowych, analiza danych, utrzymanie i obsługa narzędzi Microsoft (Office, Power...
  • Pracownik działu IT - Asset Specialist

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Nadzór oraz kontrola aktualnego stanu urządzeń (min. telefony, laptopy, tv ) Kontrola stanu sal wideokonferencyjnych w tym: podstawowa diagnostyka, rozwiązywanie prostych problemów (brak podłączenia kamery itp.) Koordynowanie rutynowej konserwacji i napraw...
  • Specjalista w Dziale Help Desk

    Trakcja S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Łódź Pracownik Help Desk Łódź
Customer Service Agent with Dutch

Customer Service Agent with Dutch

Manpower
Łódź
praca stacjonarna
3623 dni temu

Manpower® is the global leader in contingent and permanent recruitment workforce solutions. We provide the agility businesses need with a continuum of staffing solutions. By leveraging our trusted brand, we have built a deeper talent pool to provide our clients access to the people they need, faster. We effectively assess and develop skills, keeping our associates ahead of the curve, so they can get the job done each time, every time.

Customer Service Agent with Dutch
Praca Stała
Workplace: Łódź
Nr Ref.: CSD/050/KDC

Job Description
  • Handling emails, faxes and calls directed to Customer Services
  • Customer care duties prior or besides orders: product information, stock availability, service level capacity, pricing confirmation, samples and new customer delivery account creations
  • Order Creation: edits and cancellations based on customer requests and processes
  • Customer inquiries on delivery tracking and back orders
  • Customer queries after deliveries: processing, suggesting solutions to parties involved
Requirements
  • Fluent Dutch and English
  • Previous experience in customer service/administrative tasks/accountancy will be atitude
  • Motivation to learn
Offer
  • Ability to work as part of the team in multilingual environment
  • Work in dynamic international environment
  • Complex tasks
  • Young and motivated team
  • Attractive salary
  • Social benefits
If you are interested in this offer please send your application by clicking Apply button.
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by a ManpowerGroup Sp. z.o.o. for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2014, pos. 1182). I hereby consent to the disclosure of my personal data to other entities of the Manpower group and potential employers for the purpose of the recruitment process. I have the right to access to my data and correct them."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.
 

Podobne oferty

  • Konsultant Techniczny ds. Wsparcia Klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Obsługa klientów (połączenia, e-maile, czat). Reagowanie na zgłoszenia techniczne, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Współpraca z innymi działami wsparcia i inżynierami. Dbanie o wysoką jakość obsługi.
  • IT Konsultant

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Wsparcie funkcjonalne użytkowników aplikacji biznesowych oraz wykonywania drobnym prac administracyjnych w systemach IT: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń użytkowników; Obsługa zgłoszeń użytkowników w systemie; Doprecyzowywanie zgłoszeń – uszczegóławianie i wyjaśnianie...
  • Junior Supporter - IT Service Desk (Danish Speaker)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Młodszy Specjalista ds. HelpDesk

    Grupa Inter Cars   Giżycko    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Telefoniczną obsługę zgłoszeń dotyczących działania systemów IT; Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury oraz systemów IT; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - I linia wsparcia technicznego; Bieżące wsparcie w organizacji Działu IT;
  • Specjalista / Specjalistka ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów; Obsługa klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Asystent / Asystentka - Wsparcie w dziale IT

    H+H Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa
    2 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wydawanie sprzętu pracownikom; Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji; Wgrywanie i aktualizacja aplikacji w telefonach użytkowników; Bieżące wsparcie działu.
  • Operator Helpdesk / Analityk operacyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za koordynację zgłoszonych incydentów (usterek technicznych, informatycznych) w obiektach klienta. Stała kontrola i nadzór nad zgłaszanymi zdarzeniami; Tworzenie raportów okresowych, analiza danych, utrzymanie i obsługa narzędzi Microsoft (Office, Power...
  • Pracownik działu IT - Asset Specialist

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Nadzór oraz kontrola aktualnego stanu urządzeń (min. telefony, laptopy, tv ) Kontrola stanu sal wideokonferencyjnych w tym: podstawowa diagnostyka, rozwiązywanie prostych problemów (brak podłączenia kamery itp.) Koordynowanie rutynowej konserwacji i napraw...
  • Specjalista w Dziale Help Desk

    Trakcja S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...