Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Customer Service Advisor
Praca Stała
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Obsługa połączeń przychodzących od klientów
- Prowadzenie rozmowy zgodnie ze standardem
- Udzielenie Klientowi niezbędnych informacji
- Oddzwanianie do klientów
- Obsługa korespondencji e-mail / chat
- Odpowiadanie na pytania klienta związane z oferowaną usługą
- Zaznaczanie w systemie odpowiedniego statusu połączenia
- Wprowadzanie do systemu wszystkich informacji pozyskanych podczas rozmowy
- Realizacja wyznaczonych KPI dotyczących obsługi projektu
- Biegła znajomość języka niemieckiego
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Umiejętność jasnego wyrażania i formułowania myśli
- Umiejętność prowadzenia korespondencji pisemnej: gramatyka, ortografia, stylistyka
- Kultura osobista, uprzejmość.
- Umiejętność poprawnej i swobodnej komunikacji oraz aktywnego słuchania.
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących takich jak rozmowa z roszczeniowym klientem, czy wykonywanie zadań pod presją czasu.
- Stosowanie innowacyjnych i kreatywnych rozwiązań w ramach zadań realizowanych w czasie spotkania rekrutacyjnego.
- Zainteresowanie modą będzie dodatkowym atutem
- Udział w ciekawym projekcie dedykowanym znanej marce odzieżowej
- Pracę na pełny etat
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Benefity (karta Multisport i opieka zdrowotna)