LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
*W spółce LeasingTeam Professional funkcjonuje procedura zgłaszania naruszeń (za pośrednictwem wiadomości e-mail) zgodnie z przepisami o ochronie sygnalistów. Szczegółowe zasady z tym związane zawiera procedura dostępna na stronie www https://ltprofessional.pl/procedura-zglaszania-naruszen .
*W spółce LeasingTeam Professional funkcjonuje procedura zgłaszania naruszeń (za pośrednictwem wiadomości e-mail) zgodnie z przepisami o ochronie sygnalistów. Szczegółowe zasady z tym związane zawiera procedura dostępna na stronie www https://ltprofessional.pl/procedura-zglaszania-naruszen .
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Customer Serivce Specialist with English & French/ German
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: 0060097
Zakres obowiązków:
- Codzienna realizacja zamówień klientów w systemie SAP i portalu e-commerce;
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami i wewnętrznymi interesariuszami;
- Koordynacja całego procesu realizacji zamówienia w systemie SAP: dane podstawowe, ceny, dostępność, zmiany, dostawy, incydenty;
- Zarządzanie dostawami i codzienny kontakt z fabrykami zlokalizowanymi w Europie;
- Zarządzanie reklamacjami, w tym zwrotami z lokalizacji EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka)
- Zarządzanie fakturami i notami kredytowymi/debetowymi;
- Utrzymywanie cen; obliczanie premii i prowizji;
- Terminowe udzielanie odpowiedzi na różne zapytania i prośby ad hoc związane z zarządzaniem zamówieniami, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów i incydentów.
Oczekiwania:
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, niemieckiego/ francuskiego;
- Doświadczenia w obsłudze klienta, zarządzaniu zamówieniami, logistyce, planowaniu/uzupełnianiu zapasów;
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i nastawienie pro-klienckie;
- Znajomość pakietu MS Office;
- Zdolności do pracy w szybkim tempie;
- Umiejętność pracy w zespole i rozwiązywania problemów;
- Znajomość SAP będzie dodatkowym atutem;
- Wiedza na temat eksportu i procesu obsługi kontenerów morskich będzie dodatkowym atutem.
Oferta:
- Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia;
- Praca w oparciu o umowę o pracę na pełen etat;
- Elastyczne godziny pracy; praca w modelu hybrydowym;
- Szkolenia, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem zdobytym podczas pracy z ekspertami;
- Udział w tworzeniu nowych struktur rzetelnej, dynamicznie rozwijającej się firmy produkcyjnej;
- Opiekę medyczną, kartę sportową, kursy językowe, ubezpieczenie na życie;
- Spotkania integracyjne, imprezy rodzinne, work life balance, masaże;
- Wyjątkowo przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu;
- Kolorowe biuro zlokalizowane w Centrum Łodzi.
www.ltprofessional.pl