asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: Pomoc w działaniu działu zakupów, w tym procesie zamawiania produktów od krajowych i międzynarodowych dostawców. Zarządzanie, uaktualnianie i kontrola baz danych. Tworzenie raportów, monitorowanie dostaw i rozwiązywanie problemów. Komunikacja z dostawcami. Wsparcie w...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków: Wsparcie działu zakupów w procesie zamawiania towaru u dostawców polskich i zagranicznych. Uzupełnianie, aktualizacja i nadzorowanie baz danych; Raportowanie, monitoring dostaw oraz wyjaśnianie pojawiających się nieścisłości; Korespondencja z dostawcami; Pomoc w...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Do podstawowych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: telefoniczny i mailowy kontakt z klientem zagranicznym, nadzorowanie złożonych zamówień, współpracę z innymi działami firmy,
SIGVARIS S.A.Gutowo Małe, k. Wrześni
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
8 dni
Twój zakres obowiązków: Utrzymywanie i zarządzanie relacjami z dostawcami; Przygotowywanie zamówień do dostawców na surowce; Negocjowanie warunków z dostawcami; Obsługa postępowań reklamacyjnych do dostawców; Wsparcie procesu tworzenia harmonogramów zamówień i prognoz zakupowych;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zamówień sprzedaży w wewnętrznym systemie; Przygotowywanie ofert handlowych; Weryfikacja stanów magazynowych; Procesowanie potrzeb transportowych do osoby odpowiedzialnej za logistykę; Kompletowanie dokumentów sprzedaży;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i procesowanie zamówień; Fakturowanie i zarządzanie dokumentacją transakcji, zarówno krajowych jak i międzynarodowych; Nadzór nad terminową płatnością faktur; Koordynowanie działań związanych z ubezpieczeniami i windykacją; Monitorowanie magazynu i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Zakres obowiązków: obsługa klienta zagranicznego, wykonywanie czynności administracyjno-biurowych, przyjmowanie i weryfikacja wpływających zamówień, sporządzanie zamówień wewnętrznych na podstawie zamówień od klientów, współpraca z firmami spedycyjnymi w zakresie tworzenia zleceń...
W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Customer Order Management with German
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: COMG/MAS
Zadania:
odpowiedzialność za pełen proces zarządzania produktem (end2end), od przygotowania i tworzenia ofert, aż do wystawiania faktur i kontroli należności,
utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi i dostawcami,
obsługa zapytań dotyczących zamówień, płatności i specyfikacji produktu,
ścisła współpraca z działem produkcji, logistyki, sprzedaży i finansów,
koordynacja transportu i zamówień, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych we współpracy z niemieckimi oddziałami firmy,
reprezentowanie firmy na targach branżowych.
Wymagania:
biegła znajomość j. niemieckiego oraz komunikatywna znajomość j. angielskiego,
doświadczenie w obszarze customer service, logistyce lub sprzedaży na rynek francuskojęzyczny,
wykształcenie wyższe (min. licencjat),
proaktywność w działaniach i wysokie zdolności komunikacyjne,
umiejętność rozwiązywania problemów,
duża dbałość o szczegóły.
Firma oferuje:
atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanej wiedzy i doświadczenia,
możliwość tworzenia od podstaw struktur działu Customer Service/Order Management,
atrakcyjne szkolenia i bogaty pakiet benefitów (min. opieka medyczna, karta lunchowa),
pakiet relokacyjny.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: Pomoc w działaniu działu zakupów, w tym procesie zamawiania produktów od krajowych i międzynarodowych dostawców. Zarządzanie, uaktualnianie i kontrola baz danych. Tworzenie raportów, monitorowanie dostaw i rozwiązywanie problemów. Komunikacja z dostawcami. Wsparcie w...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków: Wsparcie działu zakupów w procesie zamawiania towaru u dostawców polskich i zagranicznych. Uzupełnianie, aktualizacja i nadzorowanie baz danych; Raportowanie, monitoring dostaw oraz wyjaśnianie pojawiających się nieścisłości; Korespondencja z dostawcami; Pomoc w...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Do podstawowych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: telefoniczny i mailowy kontakt z klientem zagranicznym, nadzorowanie złożonych zamówień, współpracę z innymi działami firmy,
SIGVARIS S.A.Gutowo Małe, k. Wrześni
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
8 dni
Twój zakres obowiązków: Utrzymywanie i zarządzanie relacjami z dostawcami; Przygotowywanie zamówień do dostawców na surowce; Negocjowanie warunków z dostawcami; Obsługa postępowań reklamacyjnych do dostawców; Wsparcie procesu tworzenia harmonogramów zamówień i prognoz zakupowych;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zamówień sprzedaży w wewnętrznym systemie; Przygotowywanie ofert handlowych; Weryfikacja stanów magazynowych; Procesowanie potrzeb transportowych do osoby odpowiedzialnej za logistykę; Kompletowanie dokumentów sprzedaży;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i procesowanie zamówień; Fakturowanie i zarządzanie dokumentacją transakcji, zarówno krajowych jak i międzynarodowych; Nadzór nad terminową płatnością faktur; Koordynowanie działań związanych z ubezpieczeniami i windykacją; Monitorowanie magazynu i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Zakres obowiązków: obsługa klienta zagranicznego, wykonywanie czynności administracyjno-biurowych, przyjmowanie i weryfikacja wpływających zamówień, sporządzanie zamówień wewnętrznych na podstawie zamówień od klientów, współpraca z firmami spedycyjnymi w zakresie tworzenia zleceń...