Prosoma to start-up z obszaru Digital Health budujący oprogramowanie dla psycho-onkologii. Inaczej mówiąc - robimy aplikacje mobilne wspierające proces leczenia pacjentów z rakiem i pomagające im radzić sobie ze stresem i depresją! Działamy od blisko 3 lat wdrażając nasze rozwiązania w Niemczech, Polsce i USA. Wspiera nas najlepszy na świecie zespół terapeutów, graficy, artyści i animatorzy, a także trzy fundusze inwestycyjne.
W Prosomie wierzymy, że tylko podejście zorientowane na klienta pozwoli nam najlepiej pomagać ludziom. Jako firma medyczna, tworzymy cyfrowe aplikacje terapeutyczne dla pacjentów onkologicznych. Doświadczenie klienta jest dla nas bezpośrednio związane z efektami leczenia, ponieważ tylko zaangażowani pacjenci stosują się do terapii i uzyskują maksymalne korzyści z oferowanych przez nas interwencji cyfrowych. Dlatego rola Customer Managera jest kluczowa w naszej organizacji.
Twoim zadaniem będzie kontaktowanie się z klientami w Niemczech (klinikami, lekarzami, psychologami i pacjentami), a następnie projektowanie i wdrażanie rozwiązań, które będą wspierać podróż pacjenta. Będziemy edukować użytkowników i prowadzić ich przez proces, aż do momentu, w którym zdecydują się polecić naszą aplikację.
Szukamy osoby z doświadczeniem w obszarze relacji z klientami.
-
Mapowanie podróży klienta i proaktywna komunikacja z klientem niemiecko- i anglojęzycznym,
- Odpowiedzialność za reprezentowanie klientów i ich potrzeb w trakcie cyklu życia produktu - będziesz Głosem Klienta
- Tworzenie i wdrażanie strategii mających na celu zbudowanie relacji z klientami, jak i satysfakcji użytkownika końcowego, tworzenie zaangażowanych społeczności użytkowników, testowanie nowych strategii,
- Praca z zespołem marketingowym w celu ustalenia jasnej wizji - aby cały proces był dla klienta przejrzysty od pierwszego dnia,
- Współtworzenie strategii marketingowej w zakresie działań związanych z utrzymaniem kreatywności, w celu zwiększenia świadomości i adopcji produktu,
- Rutynowe monitorowanie i syntetyzowanie informacji zwrotnych dotyczących produktów
- Zbieranie opinii klienckich oraz przekazanie feedbacku zwrotnego do zespołu
Oczekujemy motywacji do pomagania ludziom oraz otwartości i innowacyjności. Szukamy osób, które pracowały wcześniej z klientami, a do tego są świetne w komunikacji i na co dzień rozmawiają z partnerami i użytkownikami w krajach niemieckojęzycznych i anglojęzycznych. Jesteśmy start-upem, który wspiera walkę dobra ze złem prawdziwą innowacyjnością - pracujemy dużo i szybko :)
- Wyższego wykształcenia
- Płynnej znajomości i umiejętności pisania i komunikacji w języku niemieckim i angielskim (C1),
- Doświadczenia w pracy w obszarze relacji z klientami zdobyte w firmie zajmującej się tworzeniem, software-u / produktami cyfrowymi, branży medycznej lub podobnej
- Komunikatywności, otwartości i absurdalnego entuzjazmu
- Pracę w obszarze prawdziwej, międzynarodowej innowacji,
- Realny i znaczący wpływ na kierunki rozwoju,
- Pracę w młodym, ale doświadczonym i rzetelnym zespole,
- Wpływ na zdrowie wielu ludzi!
- Dobre wynagrodzenie w ramach umowy b2b
- Możliwość pracy zdalnej