Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader for Customer Operations

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    As a Customer Service Team Leader, you become a part of our Global Shared Services in Gdansk. Here, you won’t find factory machines or farmers. Instead, you will join over 700 colleagues dedicated to supporting all of Arla with IT, HR, financial and procurement operations. Joining us, you will...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Experience Manager

GET IT Language Solutions Sp. z o.o
Warszawa
praca stacjonarna
1695 dni temu

Ogłoszenie numer: 2773793, z dnia 2019-11-26

GET IT Language Solutions

 

Cześć! Hello! ¡Hola! Hallo! Salut!

 

Zastanawiasz się, kim jesteśmy?

 

Jeden z liderów polskiego rynku usług tłumaczeń dla biznesu – to właśnie GET IT.
Od ponad 20 lat realizujemy projekty dla największych polskich i międzynarodowych firm.
Najnowsze technologie? Jesteśmy zawsze krok do przodu!

 

Obsługa największych korporacji o rozbudowanej strukturze to dla nas codzienność, ale sami...
wolimy kameralną atmosferę pracy i pielęgnujemy relacje w zespole. Dbamy też o work-life balance każdego z nas.

 

Przekonaj się o tym na naszym Instagramie https://www.instagram.com/getitpeople/.

 

Szukasz pracy związanej z obsługą klienta?

 

Wspaniale! My szukamy osoby do naszego zespołu na stanowisko:

 

Customer Experience Manager

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

Co będzie należało do Twoich zadań:

  • opracowywanie strategii doskonalenia doświadczeń klienta i nadzór nad jej realizacją (punkty styku, budowanie ścieżek klienckich poprzez działania online i stacjonarne, np. targi, konferencje i spotkania biznesowe),
  • obmyślanie i uruchamianie działań dotyczących utrzymania lojalności, polecalności, analizy i oceny poziomu jakości obsługi oraz satysfakcji klienta,
  • projektowanie standardów jakości obsługi klienta,
  • opracowanie procesu budowania stabilnych relacji z klientami, opartych na partnerstwie,
  • udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji we współpracy z działami sprzedaży i marketingu, dobór ścieżek i narzędzi komunikacji,
  • doskonalenie procesu reklamacji,
  • opracowanie procesu analizy trendów rynkowych (klienci, konkurencja).

Co możemy Ci zaoferować?

  • dogodną dla Ciebie formę umowy,
  • ekscytującą pracę pełną wyzwań,
  • możliwość współpracy z największymi polskimi i globalnymi firmami (blue chip),
  • możliwość intensywnego rozwoju zawodowego w gronie świetnych (i przemiłych) specjalistów,
  • welcome week wraz z serią szkoleń,
  • pracę na najnowocześniejszych systemach,
  • komfortowe biuro bogate w kawę,
  • elastyczne godziny pracy: work-life balance bez ściemy,
  • wysokie standardy etyczne w codziennej pracy,
  • dodatkowe benefity: pakiet medyczny, zajęcia sportowe, kulinarne środy.

Wymagania

Brzmi dobrze? Widzisz, brakuje nam już tylko Ciebie!

 

Zgłoś się do nas, jeśli:

  • masz doświadczenie oraz inspirującą historię sukcesów w tym obszarze,
  • jesteś osobą aktywnie szukającą rozwiązań sytuacji problemowych,
  • cechuje cię komunikatywność i łatwo nawiązujesz kontakty z osobami na różnych stanowiskach,
  • potrafisz wprowadzać w życie założoną strategię,
  • obsługa pakietu MS Office przychodzi ci z łatwością,
  • znasz angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową,
  • masz umiejętności analityczne

 

Oferujemy

Zanim zdecydujesz, czy warto wysyłać CV, przeczytaj o tym, co jest dla nas istotne:

 

Doceniamy Twoją kreatywność. Jeżeli masz nowy pomysł na to, jak rozwinąć biznes, u nas jesteś jego właścicielem i opiekunem. Dbamy o to, abyś wyrażał swoje zdanie. Słuchamy cię. Dzięki płaskiej strukturze decyzje podejmujemy szybko.

 

W GET IT zawsze wychodzimy z założenia, że każdy, kto z nami pracuje, ma coś ciekawego do zaoferowania. Dlatego zależy nam na kontaktach partnerskich.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Team Leader for Customer Operations

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    As a Customer Service Team Leader, you become a part of our Global Shared Services in Gdansk. Here, you won’t find factory machines or farmers. Instead, you will join over 700 colleagues dedicated to supporting all of Arla with IT, HR, financial and procurement operations. Joining us, you will...