Groupon (NASDAQ: GRPN) jest globalnym liderem na rynku ofert lokalnych, ułatwiającym klientom na całym świecie dostęp do najlepszych usług i produktów w bezkonkurencyjnych cenach. Groupon wnosi nową jakość w świat małych i średnich przedsiębiorstw, udostępniając im bogaty zestaw usług i narzędzi, takich jak możliwość tworzenia indywidualnych kampanii, kontrola i analiza danych sprzedażowych, obsługa płatności i rozliczeń, system rezerwacyjny oraz obsługa operacji w punkcie sprzedaży i wiele więcej aby pomóc w zdobyciu nowych lojalnych klientów oraz bardziej efektywnym prowadzeniu biznesu.
Dzięki globalnemu zasięgowi oraz tysiącom partnerów biznesowych, Groupon oferuje najlepsze oferty na usługi i produkty w 48 krajach na całym świecie w trzech kluczowych kanałach: Groupon Local, Groupon Travel oraz Groupon Shopping.
W związku z nowym międzynarodowym projektem poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
- Zarządzanie zespołem konsultantów mailowych w dziale Obsługi Klienta niemieckojęzycznego.
- Współpraca z międzynarodowymi zespołem projektowym.
- Raportowanie wyników i rezultatów podległego zespołu.
- Wdrażanie inicjatyw mających na celu podniesienie efektywności jakościowej i ilościowej działu Obsługi Klienta.
- Kreowanie nowych procesów w międzynarodowym środowisku.
- Prowadzenie spotkań coachingowych i rozwój pracowników działu.
- Udział w procesach rekrutacji oraz procesie adaptacji nowego pracownika.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. na poziomie B1).
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w dziale Obsługi Klienta.
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
- Umiejętność pracy z grupą oraz motywowania pracowników do działania.
- Nastawienie na rozwój i osiąganie wyznaczonych celów.
- Kreatywność oraz umiejętność szukania nowych efektywnych rozwiązań biznesowych.
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne.
- Bardzo dobra obsługa programów pakietu MS Office.
- Pełną wyzwań pracę w nowym międzynarodowym projekcie.
- Samodzielne stanowisko, na którym istnieje realny wpływ na wyniki biznesowe.
- Możliwość samodzielnego kreowania rozwiązań obsługi Klienta.
- Wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy.
- Narzędzia niezbędne do realizacji codziennych wyzwań.
- Dodatkowe benefity pracownicze (kartę sportową, pakiet medyczny, dodatkowe ubezpieczenie).
- Pracę w centrum Warszawy.