Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zadania:
Poszukujemy pracowników do obsługi linii przychodzącej oraz obsługi procesu reklamacji dla firmy zlokalizowanej w Kaliszu dostarczającej od lat rozwiązania poprawiające wydajność urządzeń i oszczędność energii, oraz oferującej podzespoły dla producentów maszyn i urządzeń oraz dla przemysłu.
Obowiązki:
- Obsługa klienta związania z zapytaniami/reklamacjami związanymi z naprawami serwisowymi
- Wspieranie zespołu RMA Logistics
- Wspieranie logistyki w zakresie zarządzania przepływem urządzeń naprawianych w ramach serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego
- Wspieranie techników serwisu w przypadku wszystkich kwestii związanych z kontaktem z klientem
- Diagnostyka problemów związanych z usługą lub jakością
- Ubieganie się o zgodę klienta na wycenę naprawy w siedzibie klienta
- Proponowanie rozwiązań służących rozwoju usług wsparcia
- Obsługa kontraktów serwisowych kluczowych klientów
- Prowadzenie dokładnej ewidencji decyzji dotyczących napraw serwisowych
- doświadczenie przy obsłudze call center mile widziane
- doświadczenie w sprzedaży
- doświadczenie w budowaniu relacji z Klientem
- język angielski w stopniu biegłym
- oferujemy umowę o pracę tymczasową
- atrakcyjne wynagrodzenie