Customer Care Manager
Miejsce pracy: Warszawa
W CCPORTER zajmujemy się profesjonalnym wsparciem firm w zakresie rozwoju biznesu, umożliwiając połączenie różnych usług outsourcingowych. Oferujemy usługi wynajmu powierzchni biurowych, coworkingu oraz profesjonalnego contact-center, zapewniając naszym Klientom rozwiązania dostosowane do ich indywidualnych potrzeb.
W ramach prowadzonych przez nas projektów poszukujemy osoby do współpracy jako:
- Budowanie i rozwój standardów i procesów w zespołach Back Office, Claim, Support, Quality
- Zarządzanie młodym, międzynarodowym zespołem (w tym Supervisorzy i Specjaliści dostępni wyłącznie zdalnie)
- Planowanie pracy zespołów i codziennego podziału obowiązków między pracownikami
- Rekrutacja, mentoring i rozwój współpracowników oraz tworzenie motywującego środowiska
- Stałe optymalizowanie obecnych rozwiązań i procesów posprzedażowych i obsługi klienta
- Zapewnienie zgodności pracy zespołów oraz świadczonych usług z założonymi standardami
- Współpraca z innymi działami firmy w zakresie zapewnienia i rozwoju kompleksowej obsługi klienta i zwiększania sprzedaży
- Rozwiązywanie problemów operacyjnych i usługowych oraz nadzór nad jakością obsługi
- Monitorowanie i analiza wskaźników oraz statystyk, zapewnienie terminowego raportowania
- Prowadzenie dokładnych rejestrów i dokumentowanie rozmów w zakresie obsługi klienta
- Utrzymanie uporządkowanego przepływu pracy zgodnie z priorytetami
- Min 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem Back Office/Claim lub dziale pokrewnym
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min B2 (w mowie i piśmie) – warunek konieczny
- Umiejętność zarządzania zespołem, projektami i zmianą
- Komunikatywność i otwartość na kontakty z ludźmi,
- Ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie założonych celów
- Odporności na stres i zmieniające się środowisko pracy
- Wysokie umiejętności analityczne
- Biegła obsługa pakietu MS Office, w tym szczególnie Excel
- Mile widziana znajomość systemów obsługowych Call Center, VMS, IVR, CRM
- Międzynarodowe i dynamiczne środowisko sprzyjające rozwojowi zawodowemu
- Stanowisko z dużym zakresem odpowiedzialności i decyzyjności
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Elastyczne godziny i formy współpracy, możliwość pracy zdalnej
- Dofinansowanie do pakietu medycznego i karty sportowej
- Praca w centrum Warszawy, blisko metra