Naszą misją jest dostarczanie najwyższej jakości usług i rozwiązań outsourcingowych zwiększających efektywność pracy oraz oferowanie profesjonalnego wsparcia. Wyróżnia nas szybkie reagowanie na zmiany potrzeb biznesowych odbiorców usług, stały wzrost poziomu jakości obsługi klienta, utrzymanie i doskonalenie infrastruktury technicznej służącej realizacji usług. Podejmowane przez Spółkę działania służą zapewnieniu bezpieczeństwa przetwarzanych informacji oraz zarządzania usługami, które są zgodne z powszechnie stosowanymi standardami, tj. szeroko pojętą polityką bezpieczeństwa.
Wszelkie informacje na temat firmy znajdują się na stronie internetowej https://backofficeoutsourcing.es/
BACKOFFICE OUTSOURCING Sp. z o.o. specjalizująca się w obsłudze korespondencji oraz wspomaganiu czynności operacyjnych dla Klientów poszukuje od 01.07.2021 r. osoby na stanowisko Customer Care Assistant do Biura Operacyjnego w Warszawie.
Współpraca w okresie:
- Etap I - Umowa zlecenie, od poniedziałku do piątku 13:00-18:00 lub 18:30, stawka 20.00 zł brutto/h. Zaliczenie pierwszego etapu powinno nastąpić w trakcie pierwszego miesiąca.
- Etap II - Umowa zlecenie, od poniedziałku do piątku 11:00-18:00 lub 18:30, stawka 20.00 zł brutto/h. Zaliczenie tego etapu powinno nastąpić w trzecim miesiącu.
- Etap III - Umowa o pracę na 1/1 etatu, od poniedziałku do piątku 10:30-18:30, wynagrodzenie 2800.00 zł brutto + premia.
Zakres obowiązków
- Obsługa przesyłek kurierskich,
- Opracowanie wysyłki dokumentów i ich raportowanie do systemu,
- Ścisła współpraca ze współpracownikami.
- Biegła znajomość Microsoft Excel, Word oraz Outlook. Inne programy mile widziane,
- Dobra organizacja pracy, odporność na pracę pod presją czasu oraz komunikatywność,
- Ewentualna znajomość języka angielskiego do możliwej obsługi połączeń telefonicznych.
- Pełne przeszkolenie w zakresie powierzanych czynności,
- Współpracę w ambitnym zespole, pełną wyzwań,
- Możliwość skorzystania z pakietu atrakcyjnych benefitów,
- Stałą pracę i przyjazną atmosferę,
- Wynagrodzenie uzależnione od etapu współpracy z firmą.