Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego

    Dobre Biuro sp z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: 5000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| pełny etat Co będziesz robić? Telefoniczna obsługa naszych polskich klientów. Realizowanie zleceń dla klientów w niemieckich urzędach i instytucjach. Praca na różnych platformach biurowych oraz obsługa social mediów....
  • Specjalista / Specjalistka ds. kontaktu z klientem w języku niemieckim

    Dobre Biuro sp z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: 5000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| pełny etat Twój zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów polskich; Realizacja usług dla naszych klientów w niemieckich urzędach i instytucjach; Praca z komputerem, obsługa programów graficznych, praca z dokumentami,...
  • Specjalista ds. Obsługi Czatu z j. bułgarskim

    Unique People sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior
    2 dni
    Twoje zadania: Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów na czacie w j.bułgarskim, Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu, Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji, Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Współpracy i Relacji z Partnerami

    Benefit Systems SA   Wrocław, ul. Powstańców Śląskich    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Nawiązywanie współpracy z nowymi partnerami w ramach rozwoju oferty kafeterii MyBenefit, Negocjowanie warunków handlowych z nowymi partnerami, Kontakty telefoniczne i mailowe z potencjalnymi partnerami, przedstawianie oferty oraz umawianie i odbywanie...
  • Handlowiec / Doradca klienta

    Dobre Biuro sp z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    U kandydatów wymagamy: dostępność do pracy co najmniej 20 do 40 godzin/tyg; gotowość do pracy gdzie płaca jest zależna od wyników; zorganizowanie, kultura osobista, własna motywacja; umiejętność pracy w zespole; znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; posiadanie własnej...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Lublin
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Doradca Klienta

    Dobre Biuro sp z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    U kandydatów wymagamy: dostępność do pracy co najmniej 20 do 40 godzin/tyg; gotowość do pracy gdzie płaca jest zależna od wyników; zorganizowanie, kultura osobista, własna motywacja; umiejętność pracy w zespole; znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; posiadanie własnej...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez kontakt mailowy, chat i połączenia telefoniczne; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Care Agent

Coyote Logistics
Wrocław, ul. Wagonowa 2A
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
79 dni temu
Customer Care Agent
Wrocław, ul. Wagonowa 2A
  • Available: 01.08.2024
  • Open positions: 5
  • Shift: Monday – Friday 06:00 – 14:00
  • Mode: Hybrid available after training
Recruitment process:
  • E-skill assessment – 25 min online assessment to check customer centric skills
  • Phone call
  • Job interview
Your responsibilities:
  • Answer inbound calls and assist carriers and shippers as needed
  • Make outbound calls to track and update status of existing shipments
  • Create incidents as needed and notify appropriate parties, escalating where necessary
  • Build and maintain relationships with external carrier & customer contacts and internal sales and ops reps
  • Understand account operations and execute on exceptional customer service
  • Register incidents in Internal system
Our requirements
  • Must be fluent in English (Polish not required)
  • Effective communication and customer service skills
  • Extreme multi-tasking and prioritizing ability
  • Attention to detail and confident decision-making skills
  • No transportation experience necessary

What we offer

  • On site training - we will learn you everything you must know to succeed
  • Work in international and supportive environment
  • Group Life Insurance
  • Private Health Care
  • Casual dress code
  • Company events
  • Warm welcome to The Pack
The Team

You will be joining multi-culture and mixed group of nationalities of energetic and communitive people. We at the Heart of Operations and the frontline between Customers and transportation companies on North America . We are a control tower and focus on providing outstanding customer service to our shippers and carriers.
We are routinely interacting with multiple departments across the organization in a fast-paced work environment. Your primary role will be to focus on ensuring our partners are 100% serviced, by answering the inbounds calls that our Support Line is receiving or directly contacting our business partners. Whether it is providing a simple piece of information or facilitating a complex solution you will a pivotal role in the day to day success of our business. You will start with an extensive training program that will teach you what you need to know about the transportation industry and Coyote’s systems. We are looking for talented people that are going to come in and make a difference from day one! Do you have what it takes? Then join the pack today!

Coyote Logistics

Logistics is at the heart of everything around you. As a leading third-party logistics (3PL) service provider, Coyote plays a crucial role in the global supply chain and delivery of goods across many sectors around the world, which makes us an essential business. Powered by proprietary technology, smart people, and unrivalled commitment, Coyote’s success revolves around its vision: We lead. We innovate. We move the world’s freight-forward. Our culture fuels our purpose daily: we eliminate inefficiencies in road transportation. Our people make Coyote what it is, which is why we prime them for career success with training programs, accessible leadership, talent development, and unique workplace perks and benefits. The dynamic energy of our culture is rooted in relationships. We're better together and value the diverse backgrounds, experiences, and perspectives of each Coyote to enhance collaboration and problem solving between our employees around the world. From day 1 you will learn the ins and outs of our business and industry: Things move fast in logistics and as part of the Coyote you will have access to the resources needed to achieve your goals and get things done - no excuses -.
Please add the following clause: I agree to the processing of my personal data for the needs necessary in the recruitment process.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego

    Dobre Biuro sp z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: 5000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| pełny etat Co będziesz robić? Telefoniczna obsługa naszych polskich klientów. Realizowanie zleceń dla klientów w niemieckich urzędach i instytucjach. Praca na różnych platformach biurowych oraz obsługa social mediów....
  • Specjalista / Specjalistka ds. kontaktu z klientem w języku niemieckim

    Dobre Biuro sp z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: 5000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| pełny etat Twój zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów polskich; Realizacja usług dla naszych klientów w niemieckich urzędach i instytucjach; Praca z komputerem, obsługa programów graficznych, praca z dokumentami,...
  • Specjalista ds. Obsługi Czatu z j. bułgarskim

    Unique People sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior
    2 dni
    Twoje zadania: Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów na czacie w j.bułgarskim, Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu, Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji, Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Współpracy i Relacji z Partnerami

    Benefit Systems SA   Wrocław, ul. Powstańców Śląskich    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Nawiązywanie współpracy z nowymi partnerami w ramach rozwoju oferty kafeterii MyBenefit, Negocjowanie warunków handlowych z nowymi partnerami, Kontakty telefoniczne i mailowe z potencjalnymi partnerami, przedstawianie oferty oraz umawianie i odbywanie...
  • Handlowiec / Doradca klienta

    Dobre Biuro sp z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    U kandydatów wymagamy: dostępność do pracy co najmniej 20 do 40 godzin/tyg; gotowość do pracy gdzie płaca jest zależna od wyników; zorganizowanie, kultura osobista, własna motywacja; umiejętność pracy w zespole; znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; posiadanie własnej...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Lublin
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Doradca Klienta

    Dobre Biuro sp z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    U kandydatów wymagamy: dostępność do pracy co najmniej 20 do 40 godzin/tyg; gotowość do pracy gdzie płaca jest zależna od wyników; zorganizowanie, kultura osobista, własna motywacja; umiejętność pracy w zespole; znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; posiadanie własnej...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez kontakt mailowy, chat i połączenia telefoniczne; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...