Najnowsze oferty pracy

  • Kundendienstspezialist mit Deutschkenntnissen

    Concentrix   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
  • Specjalista obsługi klienta w języku niemieckim (branża motoryzacyjna)

    Concentrix   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail; Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem; Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM; Współpraca z innymi...
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Overview You’re a good communicator and you’re looking for a role that will give you a chance to polish your language skills. Although you don't have much professional experience, you learn fast and you're looking for an opportunity that will allow you to develop your business expertise, take...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
  • Konsultant ds. klientów niemieckojęzycznych (branża motoryzacyjna)

    Concentrix   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, e-mail). Reprezentacja lidera branży motoryzacyjnej. Dokumentacja w systemie CRM. Współpraca międzydziałowa dla lepszej obsługi. Aktualizowanie wiedzy o ofertach i zasadach klienta. Wykorzystanie wiedzy motoryzacyjnej do rozwiązywania problemów.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    8 godz.
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Obsługa klientów znanych linii lotniczych - połączenia przychodzące (branża turystyczna) Wprowadzanie danych do systemu;
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Care Agent

Coyote Logistics
Wrocław, ul. Wagonowa 2A
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
165 dni temu
Customer Care Agent
Wrocław, ul. Wagonowa 2A
  • Available: 01.08.2024
  • Open positions: 5
  • Shift: Monday – Friday 06:00 – 14:00
  • Mode: Hybrid available after training
Recruitment process:
  • E-skill assessment – 25 min online assessment to check customer centric skills
  • Phone call
  • Job interview
Your responsibilities:
  • Answer inbound calls and assist carriers and shippers as needed
  • Make outbound calls to track and update status of existing shipments
  • Create incidents as needed and notify appropriate parties, escalating where necessary
  • Build and maintain relationships with external carrier & customer contacts and internal sales and ops reps
  • Understand account operations and execute on exceptional customer service
  • Register incidents in Internal system
Our requirements
  • Must be fluent in English (Polish not required)
  • Effective communication and customer service skills
  • Extreme multi-tasking and prioritizing ability
  • Attention to detail and confident decision-making skills
  • No transportation experience necessary

What we offer

  • On site training - we will learn you everything you must know to succeed
  • Work in international and supportive environment
  • Group Life Insurance
  • Private Health Care
  • Casual dress code
  • Company events
  • Warm welcome to The Pack
The Team

You will be joining multi-culture and mixed group of nationalities of energetic and communitive people. We at the Heart of Operations and the frontline between Customers and transportation companies on North America . We are a control tower and focus on providing outstanding customer service to our shippers and carriers.
We are routinely interacting with multiple departments across the organization in a fast-paced work environment. Your primary role will be to focus on ensuring our partners are 100% serviced, by answering the inbounds calls that our Support Line is receiving or directly contacting our business partners. Whether it is providing a simple piece of information or facilitating a complex solution you will a pivotal role in the day to day success of our business. You will start with an extensive training program that will teach you what you need to know about the transportation industry and Coyote’s systems. We are looking for talented people that are going to come in and make a difference from day one! Do you have what it takes? Then join the pack today!

Coyote Logistics

Logistics is at the heart of everything around you. As a leading third-party logistics (3PL) service provider, Coyote plays a crucial role in the global supply chain and delivery of goods across many sectors around the world, which makes us an essential business. Powered by proprietary technology, smart people, and unrivalled commitment, Coyote’s success revolves around its vision: We lead. We innovate. We move the world’s freight-forward. Our culture fuels our purpose daily: we eliminate inefficiencies in road transportation. Our people make Coyote what it is, which is why we prime them for career success with training programs, accessible leadership, talent development, and unique workplace perks and benefits. The dynamic energy of our culture is rooted in relationships. We're better together and value the diverse backgrounds, experiences, and perspectives of each Coyote to enhance collaboration and problem solving between our employees around the world. From day 1 you will learn the ins and outs of our business and industry: Things move fast in logistics and as part of the Coyote you will have access to the resources needed to achieve your goals and get things done - no excuses -.
Please add the following clause: I agree to the processing of my personal data for the needs necessary in the recruitment process.
 

Podobne oferty

  • Kundendienstspezialist mit Deutschkenntnissen

    Concentrix   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
  • Specjalista obsługi klienta w języku niemieckim (branża motoryzacyjna)

    Concentrix   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail; Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem; Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM; Współpraca z innymi...
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Overview You’re a good communicator and you’re looking for a role that will give you a chance to polish your language skills. Although you don't have much professional experience, you learn fast and you're looking for an opportunity that will allow you to develop your business expertise, take...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
  • Konsultant ds. klientów niemieckojęzycznych (branża motoryzacyjna)

    Concentrix   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, e-mail). Reprezentacja lidera branży motoryzacyjnej. Dokumentacja w systemie CRM. Współpraca międzydziałowa dla lepszej obsługi. Aktualizowanie wiedzy o ofertach i zasadach klienta. Wykorzystanie wiedzy motoryzacyjnej do rozwiązywania problemów.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    8 godz.
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Obsługa klientów znanych linii lotniczych - połączenia przychodzące (branża turystyczna) Wprowadzanie danych do systemu;